PML View

ln94205_12

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-8/ln94205_12.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-8/ln94205_12.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-8/ln94205_12.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-8/ln94205_12.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-8/ln94205_12.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-8/ln94205_12.treex.gz

s-1 Prodejny mohou získat značku Spokojený zákazník

s-2 Ostrava -

s-3 Zlepšit kvalitu prodeje a služeb je cílem ankety Spokojený zákazník, kterou od počátku května organizuje Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) se sídlem v Ostravě.

s-4 Do prvního kola se přihlásilo 37 soukromých majitelů, počátkem září získá značku 21 provozovatelů, kteří splnili daná kritéria.

s-5 Podle předsedy SOS Zdeňka Škuty by se měla soutěž, která zatím probíhá na Ostravsku, postupně rozšířit v celé České republice.

s-6 V anonymní i neanonymní anketě odpovídají především zákazníci.

s-7 Informace o přihlášených provozovnách však získává SOS také od České obchodní inspekce, hygienické služby a u řeznictví nebo prodejců zvířat také u veterinární správy.

s-8 Značka, která je udělována na dva roky, bude umístěna v prodejnách.

s-9 Oceněná zařízení budou po tuto dobu prověřována.

s-10 V případě nedodržení stanovených kritérií může být značka odebrána.

s-11 Jak dále řekl Z.Škuta, trvalo první kolo 90 dnů.

s-12 Další budou pořádána v šedesátidenních cyklech.

s-13 Důraz se klade na kvalitu nabízeného zboží a služeb, přiměřenou cenu a dobrou obsluhu.

s-14 To jsou podle Škuty hodnotící hlediska, která jsou užíváná také v západoevropských zemích.

s-15 Z prvního kola vyplývá, že největší procento zákazníků z téměř 1700 odpovídajících bylo spokojeno s výběrem a kvalitou zboží a služeb, méně s cenami.

s-16 Mnozí prodejci se obávají, že při současném růstu cen se bude tento ukazatel spokojenosti snižovat.


dependency treetext view