PML View

ln94204_93

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-8/ln94204_93.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-8/ln94204_93.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-8/ln94204_93.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-8/ln94204_93.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-8/ln94204_93.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-8/ln94204_93.treex.gz

s-1 Hollywoodské novinky úspěšné i díky reklamě

s-2 Hollywoodské novinky zaznamenaly v letošní letní sezoně v amerických kinech překvapivý kasovní úspěch.

s-3 Za hranicí tržeb 100 milionů dolarů, považované za práh superhitu, se nyní octla kreslená pohádka Lví král (251 milion dolarů), cimrmanovská veselohra Forrest Gump (206 milionů) a pravěká komedie Flintstoneovi (127 milionů), známá i z našich kin.

s-4 V žebříčku následuje nové dobrodružství s Arnoldem Schwarzeneggerem s názvemPravdivé lži (121 milion) a thriller Nebezpečná rychlost (112 milionů), který do české distribuce vstupuje zítra.

s-5 Ke stomilionové hranici se mílovými kroky přibližuje bláznivá komedie Maska (dosud 82 milionů dolarů) a thriller Jasné nebezpečí, který za pouhé tři týdny od uvedení utržil 73 milionů.

s-6 Podle odborníků není příčinou letošního kasovního úspěchu fakt, že by kina navštívilo víc diváků, ale že se do biografu na tentýž film chodí opakovaně.

s-7 Hollywoodské společnosti napomohly rekordním příjmům i načasováním jednotlivých premiér, takže si předpokládané hity vzájemně nekonkurovaly.

s-8 Zájem zvýšila i promyšlená reklama.

s-9 Pravěký komiks Flintstoneovi byl sice původně určen především rodinám s dětmi, společnost Universal Pictures však v televizních reklamách zdůrazňovala rovněž jeho podtext politický a historický, což zaujalo i diváky dospělé.

s-10 Hrdinové zmíněné komedie z doby kamenné se navíc hojně objevovali v pořadech televizní stanice MTV, což do kin přilákalo i řadu teenagerů.

s-11 (čtk, jaf)


dependency treetext view