PML View
ln94204_78
mrp-layer | PDT/mrp/tamw/train-1/ln94204_78.mrp.gz |
---|
a-layer | PDT/pml/tamw/train-1/ln94204_78.a.gz |
---|
m-layer | PDT/pml/tamw/train-1/ln94204_78.m.gz |
---|
t-layer | PDT/pml/tamw/train-1/ln94204_78.t.gz |
---|
w-layer | PDT/pml/tamw/train-1/ln94204_78.w.gz |
---|
treex-layer | PDT/treex/tamw/train-1/ln94204_78.treex.gz |
---|
s-1
Výsledek
kontroly
NKÚ
může
být
zajímavý
s-2
Poznámka
s-3
Marek
Stoniš
s-4
Kolegium
Nejvyššího
kontrolního
úřadu
rozhodlo
o
rozsáhlé
revizi
tří
státních
institucí
-
Státního
fondu
kultury
(SFK),
ministerstva
kultury
a
ministerstva
financí.
s-5
Půl
roku
trvající
akce
by
měla
především
prověřit
všechny
okolnosti
související
se
zástavou
a
následujícím
pronájmem
dvou
pražských
architektonických
památek
-
domu
U
Černé
Matky
boží
a
paláce
U
Hybernů.
s-6
Tyto
dva
domy
nejprve
správce
SFK
Ladislav
Kratochvíl,
který
je
zároveň
náměstkem
ministra
kultury,
dal
coby
záruku
na
úvěr
pro
rozjezd
České
lotynky
a
jeden
z
nich
vzápětí
za
symbolickou
cenu
pronajal
další
firmě.
s-7
Takové
manipulace
se
státním
majetkem
logicky
vyvolávají
pochybnosti
o
jejich
oprávněnosti
a
kontrola
ze
strany
NKÚ
je
pouze
jejich
logickým
vyústěním.
s-8
Je
na
místě,
že
kolegium
NKÚ
se
rozhodlo
rovněž
prověřit
roli
ministerstva
financí
na
českém
loterijním
trhu.
s-9
Jsou
to
právě
úředníci
ministerstva
financí,
kteří
vydali
povolení
k
provozování
téměř
identických
číselných
loterií
České
lotynce
a
posléze
i
Sazce.
s-10
A
to
i
přesto,
že
loterijní
zákon
č.
202
z
roku
1990
hovoří
jasně
-
pokud
provozuje
loterii
stát,
nemůže
tak
činit
nikdo
jiný.
s-11
V
této
souvislosti
nezbývá
než
dodat,
že
Sazka
je
privátní
akciovou
společností
s
nulovým
podílem
státu.
s-12
Přestože
není
možné
předjímat
výsledek
kontroly
NKÚ,
už
dnes
se
zdá
být
jisté,
že
některým
státním
úředníkům
bude
po
jeho
zveřejnění
pořádně
horko.
dependency tree
•
text view