PML View
ln94202_14
mrp-layer | PDT/mrp/tamw/train-4/ln94202_14.mrp.gz |
---|
a-layer | PDT/pml/tamw/train-4/ln94202_14.a.gz |
---|
m-layer | PDT/pml/tamw/train-4/ln94202_14.m.gz |
---|
t-layer | PDT/pml/tamw/train-4/ln94202_14.t.gz |
---|
w-layer | PDT/pml/tamw/train-4/ln94202_14.w.gz |
---|
treex-layer | PDT/treex/tamw/train-4/ln94202_14.treex.gz |
---|
s-1
Pět
'P'
uložených
do
vaty
s-2
Test
Lidových
novin
-
HONDA
LEGEND
3.2
Vladimír
Šulc
s-3
Auto,
které
neudělá
ostudu
žádnému
z
kapitánů
průmyslu
či
členu
bankovního
managementu
a
přitom
splní
i
ta
nejtajnější
přání
řidiče
-
labužníka,
taková
je
bez
nadsázky
Honda
Plelude
3.2,
kterou
nám
k
redakčnímu
testu
poskytl
dovozce,
Honda
Česká
republika.
s-4
Sedan
patřící
do
vyšší
třídy
stojí
s
automatickou
čtyřstupňovou
převodovkou
1 765 000
korun,
s
pětistupňovou
mechanickou
o
čtyřicet
tisíc
méně.
s-5
Za
své
peníze
se
však
případný
zájemce
povznese
až
k
branám
motoristického
ráje.
s-6
Testovaný
vůz
byl
vybaven
automatickou
převodovkou
a
pro
šestiválcový
motor
o
obsahu
3206
ccm
s
velice
pružným
průběhem
výkonu
se
zdála
být
vhodnější,
navíc
oproti
manuální
s
ní
dosáhnete
překvapivě
nižší
spotřeby
paliva.
s-7
Výrobce
udává
při
90,
120
km/hod.
a
ve
městě
spotřebu
8,1,
10,1
a
13,9
l.
s-8
Navíc
hraje
pro
tuto
variantu
skutečnost,
že
předpokládaná
cílová
skupina
zákazníků
musí
často
telefonovat.
s-9
Honda
Legend
vás
opravdu
během
jízdy
příliš
neruší
a
pozornost
vyžaduje
pouze
volant.
s-10
Výčet
technických
a
elektronických
vymožeností
umožňující
téměř
dokonalý
zážitek
z
bezpečné
a
plynulé
jízdy
by
pravděpodobně
zabral
celou
tiskovou
stranu.
s-11
A
tak
se
omezíme
na
ty
hlavní
lahůdky,
které
zatím
na
našich
silnicích
příliš
nezdomácněly.
s-12
Servomotory
v
sedadlech
řidiče
i
spolujezdce
umožňují
najít
opravdu
tu
nejideálnější
polohu,
v
případě
místa
u
volantu
jsou
pak
k
dispozici
dvě
paměti
pro
uložení
a
pohotové
vyvolání
právě
té
vaší
zvolené
varianty.
s-13
Automatické
udržování
digitálně
zvolené
teploty
v
kabině
znamená,
že
v
interiéru
v
koženém
provedení
jste
ve
vlastním
světě.
s-14
Bez
ohledu
na
počasí
a
povrch
vozovky
se
na
vašem
pohodlí
prakticky
nikdy
nic
nezmění.
s-15
Brzdový
systém
ABS
hlídá
překvapivě
krátkou
brzdnou
dráhu
u
masivního,
bezmála
pět
metrů
dlouhého
vozu.
s-16
Přizpůsobivý
podvozek
s
poněkud
měkčím
pérováním
a
kočičí
předení
motoru
mohou
být
ovšem
i
zrádné.
s-17
Pravděpodobně
nikdy
jsme
nejezdili
tak
'pomalu'
stovkou.
s-18
Honda
Legend
má
sice
dostatečně
objemný
zavazadlový
prostor,
aby
se
do
něj
věšel
libovolný
počet
zavazadel
na
dlouhou
služební
cestu,
zato
ho
nezvětšíte
kupříkladu
jinak
běžným
sklopením
opěradel
zadních
sedadel.
s-19
Mezi
nimi
je
umístěn
pouze
prostor,
kterými
dovnitř
můžete
speciálním
rukávem
prostrčit
lyže.
s-20
I
tím
dává
najevo
výrobce
vyhraněnost
určení
Hondy
Legend.
dependency tree
•
text view