PML View

ln94202_14

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-4/ln94202_14.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-4/ln94202_14.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-4/ln94202_14.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-4/ln94202_14.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-4/ln94202_14.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-4/ln94202_14.treex.gz

s-1 Pět 'P' uložených do vaty

s-2 Test Lidových novin - HONDA LEGEND 3.2 Vladimír Šulc

s-3 Auto, které neudělá ostudu žádnému z kapitánů průmyslu či členu bankovního managementu a přitom splní i ta nejtajnější přání řidiče - labužníka, taková je bez nadsázky Honda Plelude 3.2, kterou nám k redakčnímu testu poskytl dovozce, Honda Česká republika.

s-4 Sedan patřící do vyšší třídy stojí s automatickou čtyřstupňovou převodovkou 1 765 000 korun, s pětistupňovou mechanickou o čtyřicet tisíc méně.

s-5 Za své peníze se však případný zájemce povznese k branám motoristického ráje.

s-6 Testovaný vůz byl vybaven automatickou převodovkou a pro šestiválcový motor o obsahu 3206 ccm s velice pružným průběhem výkonu se zdála být vhodnější, navíc oproti manuální s dosáhnete překvapivě nižší spotřeby paliva.

s-7 Výrobce udává při 90, 120 km/hod. a ve městě spotřebu 8,1, 10,1 a 13,9 l.

s-8 Navíc hraje pro tuto variantu skutečnost, že předpokládaná cílová skupina zákazníků musí často telefonovat.

s-9 Honda Legend vás opravdu během jízdy příliš neruší a pozornost vyžaduje pouze volant.

s-10 Výčet technických a elektronických vymožeností umožňující téměř dokonalý zážitek z bezpečné a plynulé jízdy by pravděpodobně zabral celou tiskovou stranu.

s-11 A tak se omezíme na ty hlavní lahůdky, které zatím na našich silnicích příliš nezdomácněly.

s-12 Servomotory v sedadlech řidiče i spolujezdce umožňují najít opravdu tu nejideálnější polohu, v případě místa u volantu jsou pak k dispozici dvě paměti pro uložení a pohotové vyvolání právě vaší zvolené varianty.

s-13 Automatické udržování digitálně zvolené teploty v kabině znamená, že v interiéru v koženém provedení jste ve vlastním světě.

s-14 Bez ohledu na počasí a povrch vozovky se na vašem pohodlí prakticky nikdy nic nezmění.

s-15 Brzdový systém ABS hlídá překvapivě krátkou brzdnou dráhu u masivního, bezmála pět metrů dlouhého vozu.

s-16 Přizpůsobivý podvozek s poněkud měkčím pérováním a kočičí předení motoru mohou být ovšem i zrádné.

s-17 Pravděpodobně nikdy jsme nejezdili tak 'pomalu' stovkou.

s-18 Honda Legend sice dostatečně objemný zavazadlový prostor, aby se do něj věšel libovolný počet zavazadel na dlouhou služební cestu, zato ho nezvětšíte kupříkladu jinak běžným sklopením opěradel zadních sedadel.

s-19 Mezi nimi je umístěn pouze prostor, kterými dovnitř můžete speciálním rukávem prostrčit lyže.

s-20 I tím dává najevo výrobce vyhraněnost určení Hondy Legend.


dependency treetext view