PML View

ln94200_37

mrp-layerPDT/mrp/tamw/etest/ln94200_37.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/etest/ln94200_37.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/etest/ln94200_37.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/etest/ln94200_37.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/etest/ln94200_37.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/etest/ln94200_37.treex.gz

s-1 Z nové ekonomické literatury

s-2 Heinz Schwalbe: Praktická reklama (nakladatelství Grada, 160 str.).

s-3 Kniha je praktickým průvodcem médii, cíli, druhy, psychologií i kalkulací nákladů reklamní kampaně.

s-4 Umožní vytvořit si vlastní představy o možnostech reklamy a jednotlivých médií, seznámí s metodami hodnocení efektivnosti vložených prostředků a pomůže zracionalizovat komunikaci s profesionály z reklamních agentur.

s-5 Významná je i část věnovaná základům typografie a možnostem využití různých grafických prostředků v reklamě.

s-6 John Sculley - John A. Byrne: Odysea - Od Pepsi k Apple (nakladatelství Management Press, Praha 1994, 402 str. + 16 str. obrazových příloh).

s-7 Poutavá profesní autobiografie pověstného manažera a marketingového čaroděje, dosud nejmladšího šéfa firmy PepsiCo. a dnes ekonomického poradce současného amerického prezidenta.

s-8 Autor hovoří o pozadí obchodního střetu mezi firmami Coca-Cola a PepsiCo., o svém podílu na rozhodující reklamní ofenzivě pod sloganem Pepsi generace, jež otřásla postavením dosud absolutní jedničky na trhu nealkoholických nápojů - Coky.

s-9 Líčí i své nadšení úspěchem počítačové firmy Apple, vzrušující atmosférou Silicon Valley, snem předsedy Apple Steva Jobse co člověk - to počítač.

s-10 Proto se také rozhodl, že přijme nabízené místo prezidenta této firmy, kterou pozvedl na žebříčku amerických firem mezi ty nejúspěšnější.

s-11 Kniha není jen pohledem do soukromí úspěšného manažera či souborem mistrných úvah a esejů k jednotlivým marketingovým či manažerským problémům.

s-12 Rozbor krize Apple a jejího postupného uzdravování, zajímavé postřehy o podnikové kultuře, metodách řízení a rozhodování tak rozdílných firem, jako jsou PepsiCo. a Apple, pak knihu zařadily mezi nejžádanější - ve všech amerických školách podnikatelského řízení je doporučována jako nejlepší praktická učebnice marketingu.


dependency treetext view