PML View

ln94200_140

mrp-layerPDT/mrp/tamw/etest/ln94200_140.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/etest/ln94200_140.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/etest/ln94200_140.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/etest/ln94200_140.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/etest/ln94200_140.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/etest/ln94200_140.treex.gz

s-1 Rozmarné léto (LN 16. 8. 1994)

s-2 V článku jsou uváděna fakta, svědčící o neznalosti základních změn, které proběhly v lázeňství v rámci transformace zdravotnictví.

s-3 Není nutno předpokládat jejich znalost u redaktora, ale zaráží to u ředitelky lázní.

s-4 Lázeňské poukazy již neexistují.

s-5 Nahradily je Návrhy na lázeňskou péči.

s-6 Ty vypisuje ošetřující lékař a pobyt v lázních je organickou součástí léčebného procesu.

s-7 Revizní lékař pojišťovny návrh pouze potvrdí a pojišťovna jej uhradí.

s-8 Představa paní ředitelky, že revizní lékař vybírá či doporučuje určité lázně, je mylná.

s-9 Záleží pouze na ošetřujícím lékaři.

s-10 Tento lékař lázně předepisuje, měl by znát indikační seznam, podle léčebného efektu by měl časem zhodnotit kvalitu jednotlivých lázní.

s-11 Pokud bude paní ředitelka čekat, že revizní lékaři pojišťoven naplní lázně v Bílině, pak nevidím budoucnost těchto lázní růžově.

s-12 Z dopisu MUDr. Karla Kuklety, Písek


dependency treetext view