PML View

cmpr9413_049

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-1/cmpr9413_049.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-1/cmpr9413_049.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-1/cmpr9413_049.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-1/cmpr9413_049.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-1/cmpr9413_049.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-1/cmpr9413_049.treex.gz

s-1 Voda a teplo = peníze

s-2 Nitě se sbíhají u ředitele *

s-3 Půlené vodoměry táhnou obrat

s-4 Ceny tepla a vody rychle rostou.

s-5 Tomu, kdo chce šetřit, hodně pomohou měřicí přístroje.

s-6 Určí spotřebu a podle je zřejmě, co si lze dovolit.

s-7 Dají také jistotu, že člověk zaplatí jen tolik, kolik skutečně spotřeboval.

s-8 Právě na distribuci měřicích přístrojů se zaměřila ostravská firma TTI Therm.

s-9 Jaromír Složil

s-10 Ředitel Rudolf Kluziewicz (na snímku) založil firmu spolu s partnery z Německa.

s-11 Firma dnes působí ve čtyřech zemích.

s-12 Distribuuje vodoměry, měřiče tepla a další podobná zařízení.

s-13 Vnitřní vazby

s-14 Podle přesvědčení majitelů dosáhla prosperity zejména proto, že zaměstnává lidi, na které se může spolehnout.

s-15 Kritéria výběru jsou přísná.

s-16 Každý ze zaměstnanců musí být odborníkem.

s-17 Vedle toho musí být s to zastoupit i chybějícího kolegu.

s-18 Vyžaduje se schopnost týmové práce a velmi slušné chování.

s-19 Dbá se také na to, aby každý zaměstnanec sdělil informace, které získá o konkurenci, technických novinkách v oboru, cenách srovnatelného zboží atd. ostatním zainteresovaným pracovníkům firmy.

s-20 K jedné ze zásad firmy patří, že sliby dané zákazníkům se plní.

s-21 Pokud pracovník nemůže závazku z vážných důvodů dostát, omluví se včas a navrhne jiné řešení.

s-22 Nemůže záležitost hodit za hlavu.

s-23 Koneckonců, před zákazníkem vystupuje především jako představitel firmy.

s-24 Poškodil by především její jméno.

s-25 Zavedenou povinností je jedenkrát týdně oznámit řediteli, co kdo dělá a dělat bude.

s-26 Ředitel informace analyzuje a upřesní podle nich plán práce jednotlivců i jednotlivých celků, firmy.

s-27 S rizikem se počítá

s-28 Pro německého partnera, který přístroje vyrábí, je rozhodující odhad požadavků trhu.

s-29 Dělá se na každý další rok.

s-30 Zatím TTI Therm dokáže odhad provést s 30 40% diferencí.

s-31 Čím větší odchylka, tím víc čeká firmu práce navíc, protože je třeba výpadek kompenzovat jiným zbožím.

s-32 Loni například poklesl zájem o analyzátory spalin, firma se tedy orientovala na jiné výrobky v oblasti úspor energií a ochrany životního prostředí.

s-33 Náš odhad není jen jednoletý risk, potvrzuje ředitel Kluziewicz.

s-34 Podle celoročního odhadu se aktualizuje firemní strategie, zpracovaná na osm deset let dopředu.

s-35 Zatím se situace dost mění.

s-36 Například minulý rok byla velká poptávka po měřičích tepla, jejichž montáž diktoval zákon.

s-37 Letos se počítá se zájmem o bytové vodoměry, v roce 1995 se očekává poptávka po regulačních prvcích na radiátory.

s-38 Máme žně , souhlasí ředitel, ale s pistolí v zátylku.

s-39 Konkurence je totiž obrovská.

s-40 Upevněná pozice

s-41 Jak důležité je reagovat na požadavky trhu, dokládá případ s dělenými vodoměry.

s-42 Vodoměry se po jisté době prověřují a cejchují.

s-43 Špatné se musí vyhodit.

s-44 Nový vodoměr stojí v SRN asi 45 marek.

s-45 V ČR se objevily firmy, které dodávají vodoměry ve dvou částech - zvlášť počítadlo (to přijde na jednu třetinu celkové ceny vodoměru), zvlášť spodní část, která mívá poruchy.

s-46 V takovém případě stačilo vyměnit jen porouchaný díl.

s-47 TTI Therm dodával stále vodoměry nedělené.

s-48 Firmě dlouho trvalo, než prosadila u německého producenta dělení vodoměrů.

s-49 Němci to nechápali.

s-50 Sami porouchané vodoměry vyhazují celé, protože to je pro malá položka.

s-51 Jakmile TTI Therm začala dodávat dělené vodoměry, opět získala dřívější pozice na trhu.

s-52 Výrobce akceptoval i návrhy české strany na české nápisy a na dodávky vodoměrů, z nichž lze hodnoty odečítat i při bočním pohledu.

s-53 To je důležité při montáži vodoměrů v šachtách panelových domů, kde je minimum místa.

s-54 Díky tomu, že jsme se přizpůsobili potřebám trhu, náš firemní obrat plynule roste, potvrzuje ředitel Kluziewicz.

s-55 TTI Therm také pomáhá možnost dovézt velké zákazníky přímo k výrobci.

s-56 Několikadenní cesta sice něco stojí, ale zákazníci se o kvalitě produkce přesvědčí na vlastní oči.

s-57 TTI Therm považuje tyto návštěvy za nejlepší způsob dalšího zvyšování odbytu.

s-58 rámeček

s-59 Je lepší jednou vidět, než stokrát slyšet.

s-60 text k obr.

s-61 ŠKÁLA MĚŘICÍ TECHNIKY MUSÍ BÝT ŠIROKÁ:

s-62 Při snížení poptávky v jedné oblasti se TTI Therm vydává do další.


dependency treetext view