PML View

cmpr9413_045

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-7/cmpr9413_045.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-7/cmpr9413_045.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-7/cmpr9413_045.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-7/cmpr9413_045.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-7/cmpr9413_045.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-7/cmpr9413_045.treex.gz

s-1 Test Profitu

s-2 Pravidlům tržního hospodářství musí být podřízeny všechny funkce podniku, tedy i personální práce.

s-3 Z ekonomického hlediska musí být proto cílem podnikové personalistiky dosáhnout co nejvyšší účinnost, respektive výkonnost pracovníků podniku.

s-4 Z toho vyplývají pro podnikovou personalistiku určité úkoly.

s-5 1.

s-6 Které úkoly to jsou?

s-7 2.

s-8 Stále více se ukazuje, že spokojenost pracovníků na pracovišti ovlivňuje růst jejich výkonů.

s-9 Co ovlivňuje rozhodujícím způsobem tuto spokojenost?

s-10 3.

s-11 Pro řízení a spolupráci je ovšem také důležité umět se svými spolupracovníky vycházet.

s-12 K tomu slouží poznatky psychologie.

s-13 Co rozumíte pod pojmem psychologie?

s-14 4.

s-15 Umět jednat, znamená poznat sebe i druhé a kultivovat své jednání a vztah k nim.

s-16 K tomu přispívá umět rozeznávat typy lidí.

s-17 Které typy lidí znáte?

s-18 5.

s-19 Aby vedoucí pracovník plně pochopil a uměl se svými spolupracovníky jednat, musí dále respektovat to, že stejně tak jako pro něho, tak i pro jeho spolupracovníky musí pracoviště naplňovat určité potřeby.

s-20 Které to jsou?

s-21 Odpovědi na otázky minulého testu: 1.

s-22 Marketingové plánování rozvinout cíle, strategii a opatření, která budou účinná v plánovacím období.

s-23 Důležité je tedy sestavit takový výrobní, příp. výrobkový program, který bude vyhovovat přáním a potřebám spotřebitelů.

s-24 2.

s-25 Ano.

s-26 Marketingové plánování je nejdůležitější součástí podnikového plánování.

s-27 3.

s-28 Úkolem rozpočtu je konkretizace marketingového plánu.

s-29 4.

s-30 Marketingovou kontrolou zjistíme, zda: jsme získali dostatek prvotních informací;

s-31 intepretace informačního materiálu byla provedena dostatečně pečlivě;

s-32 stanovené cíle byly realistické;

s-33 z alternativních strategií byla vybrána nejlepší;

s-34 nevzniknou nepředvídané události.

s-35 5.

s-36 Marketingově orientovaná organizace je strukturována s ohledem na potřeby trhu.

s-37 Kontakt: NKA - Německá korespondenční akademie, Bertelsmann media, s.r.o., P.O. Box, Václavské nám. 23, 111 21 Praha 1, tel.: (02) 2422 8490, FAX: (02) 2423 0252.


dependency treetext view