PML View

cmpr9413_021

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-3/cmpr9413_021.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-3/cmpr9413_021.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-3/cmpr9413_021.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-3/cmpr9413_021.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-3/cmpr9413_021.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-3/cmpr9413_021.treex.gz

s-1 knihy5

s-2 Knihy

s-3 Daň z nemovitostí a daňové přiznání

s-4 V roce 1993 byla podána první daňová příznání.

s-5 Souběžně s tím se získávaly i první zkušenosti z praxe.

s-6 Ty ukázaly potřebu novelizovat některá ustanovení zákona a formulovat tak některé ustanovení zákona jednoznačněji.

s-7 Kromě legislativně technických změn došlo i k věcným změnám, které znamenají zejména posílení pravomocí obcí při určení sazeb daně, úpravy v osvobození od daně, zrušení úlev a zjednodušení postupu oznamování změn týkajících se předmětu daně, finančním úřadům.

s-8 Pomoci poplatníkům daně z nemovitostí orientovat se v těchto změnách chce brožura Daň z nemovitostí a daňové přiznání, kterou vydalo jihlavské Nakladatelství Vilímek.

s-9 Vedle přehledu nejdůležitějších změn uvádí úplné znění zákona o dani z nemovistostí se změnami a doplňky provedenými zákonem č. 315/1993 Sb.

s-10 (přičemž změny a doplňky jsou vyznačeny tučným písmem), přináší rovněž příklady vyplnění danového přiznání.

s-11 Kontakt: Nakladatelství Vilímek, Brtnická 25, 586 01 Jihlava, tel. + FAX: (066) 257 42.

s-12 Mýtus japonského managementu

s-13 Japonský hospodářský zázrak a s ním spojený způsob řízení se stal na dlouhá léta předmětem světového zájmu, současně se vytvořil i určitý mýtus o japonské téměř neporazitelnosti v hospodářské soutěži.

s-14 Jon Woronoff, autor knihy Mýtus japonského managementu, se tento mýtus snaží postavit do reálného světla.

s-15 Rozebírá přednosti i slabiny japonského managementu.

s-16 Cíl své knihy vyjádřil zcela jasně již v předmluvě: Poznání odvrácené strany japonského managementu mnohé výhody pro praktického podnikatele, na rozdíl od vědce nebo studenta, zabývajícího se japonskými zvyklostmi.

s-17 Trochu totiž snižuje auru neporazitelnosti japonských společností a japonské manažery staví na žebříčku také poněkud níže.

s-18 Na druhé straně se zahraničním podnikatelům rozhodně nevyplácí Japonce podceňovat a vystavovat se tak nebezpečí...

s-19 Zahraniční společnosti a manažeři musí umět dělat něco lépe než Japonci.

s-20 A zde právě docházíme k nutnosti poznání jejich slabých stránek...

s-21 jedinou nadějí pro zahraniční podnikatele je co nejpečlivěji studovat Japonce, sestavit co nejpřesnější inventář jejich slabých bodů, a tak, krátce řečeno, "poznat svého nepřítele".

s-22 Pak můžete využít slabých stránek v kombinaci se svými silnými k tomu, abyste zvítězili.

s-23 Kontakt: Victoria Publishing, Klimentská 30, 110 00 Praha 1.


dependency treetext view