PML View

cmpr9413_017

mrp-layerPDT/mrp/tamw/dtest/cmpr9413_017.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/dtest/cmpr9413_017.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/dtest/cmpr9413_017.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/dtest/cmpr9413_017.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/dtest/cmpr9413_017.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/dtest/cmpr9413_017.treex.gz

s-1 Kam míří telekomunikace

s-2 Teprve po uvolnění embarga na dovoz špičkové technologie si uvědomujeme míru našeho zaostávání.

s-3 V plné míře se to týká telekomunikačních zařízení.

s-4 Naprostá většina potenciálních uživatelů dokonce ani netuší, jaké množství velmi užitečných funkcí dnes tato zařízení v sobě integrují.

s-5 Proto se přední světoví výrobci, kteří vstupují na náš trh, musí zabývat osvětou, vysvětlováním vlastností těchto systémů.

s-6 Jaroslav Winter

s-7 Současný trend lze charakterizovat označením "inteligence rozdělená v síťovém svazku".

s-8 To znamená, že komunikační systém musí umožňovat využití všech součástí hardware a software nezávisle na umístění kteréhokoli pracoviště.

s-9 Vyplynulo to ze semináře, který pořádaly v Praze společně rakouská firma Kapsch a Northern Telecom - Canada.

s-10 V případě ústředen Kapsch Meridian 1, které jsou s více než 60 000 instalovaných zařízení a 18 miliony účastníků v celém světě nejprodávanějším digitálním telefonním systémem, to mimo jiné znamená, že v telefonním přístroji je zabudován datový adaptér, na který lze napojit terminál nebo PC.

s-11 Vyřizování objednávek

s-12 Zajímavý způsob vyřizování objednávek umožňuje funkce Meridian Call Center.

s-13 První informaci o novém výrobku, ceně a podobně získá volající z řečové paměti.

s-14 Potřebuje-li další informace, je přepojen na oddělení, které jeho dotazy v nejkratším čase zodpoví.

s-15 Zároveň s hovorem dostane referent na svůj monitor potřebné informace o volajícím zákazníkovi, které jsou v databance k dispozici.

s-16 Jestliže vyžaduje zákazník ještě další speciální informaci, jeho hovor je spolu s informacemi z databanky předán dalšímu příslušnému pracovníkovi.

s-17 Digitální telefonní ústředna Option 11 s rozsahem do 224 telefonních poboček, kterou k nám letos Northern Telecom uvádí, téměř 400 funkcí.

s-18 Například tarifikace poplatků - okamžitý výpočet sazby za uskutečněný hovor podstatně zlevňuje telefonní provoz firem, které tyto ústředny zavedly.

s-19 Jeden kabel pro všechno

s-20 Dalším trendem, v některých státech při výstavbě nebo rekonstrukci zejména administrativních budov dokonce předepsaným, je strukturovaná kabeláž.

s-21 Její předností je jednotný kabel i zástrčka pro telefon, modem, fax, tiskárnu, terminál i počítač v síti LAN.

s-22 Při stěhování pracovníků nebo oddělení se prostě jen přemístí počítač nebo jiné koncové zařízení a přepojí se v hlavních rozvaděčích.

s-23 Text k foto

s-24 JEDNA ŠESTKA TELEKOMUNIKACÍM PADLA: Technika postoupila dál.

s-25 Teď ještě ta druhá - peníze.


dependency treetext view