PML View

cmpr9413_002

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-4/cmpr9413_002.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-4/cmpr9413_002.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-4/cmpr9413_002.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-4/cmpr9413_002.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-4/cmpr9413_002.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-4/cmpr9413_002.treex.gz

s-1 Profit anketa: (štoček)

s-2 Zákony udělejte pro lidi

s-3 Náklady na skutečnou spořebu pohonných hmot, rozšíření silníční daně na všechna vozidla, zjednodušení administrativy sloučením sociálního a zdravotního pojištění - to jsou otázky, o nichž podnikatelé nejčastěji hovoří.

s-4 V návrzích na případné změny vycházejí ze svých většinou několikaletých podnikatelských zkušeností.

s-5 Proto jsme se některých majitelů firem zeptali, co je nejvíce trápí a co chtějí změnit.

s-6 Leoš Hybš, Stavomont Teplice:

s-7 Zajímá mne otázka možnosti zahrnout do nákladů skutečnou spotřebu pohonných hmot.

s-8 Jde o to, že v současné době platí předpis, že zahrnuji spotřebu, která je vyznačena v technickém průkaze výrobcem vozidla.

s-9 To je však spotřeba za ideálního stavu, například při 90kilometrové rychlosti vozu.

s-10 Jenže nebere tak v úvahu jízdní podmínky, jako jsou terenní překážky, v zimě sníh, kdy je spotřeba vyšší.

s-11 To by se mělo změnit.

s-12 Bohumír Duží, ETS Praha:

s-13 Zabývám se mezinárodní kamionovou přepravou.

s-14 Domnívám se, že není správné, když silniční daň platíme za vozidla, která využíváme pro podnikání.

s-15 Podle mne by měla být rozšířena na všechna vozidla, vždyť i t ostatní ničí silnice a vozovky.

s-16 Navíc by to mělo jednu výhodu, že při tak velkém množství aut by silniční daňa mohla být nižší, když by ji platilo více osob.

s-17 Získalo by se i dost prostředků na zlepšení silniční sítě.

s-18 Karel Burda, Výstavy Ostrava:

s-19 Především by se mělo sloučit sociální a zdravotní pojištění do jedné položky.

s-20 Zjednodušila by se tak adminsitrativa s tím spojená.

s-21 Ubylo by i běhání po úřadech, což nejvíce zdržuje v práci.

s-22 Vladimír Petrl, Baucomex Praha:

s-23 Nás jako podnikatele nejvíce zatěžují zálohy na daně, které musíme státu včas zaplatit.

s-24 Přitom ze strany státu zde není adekvátní reakce.

s-25 Například v loňském roce jsme místo dvanácti zaplatili třináct splátek na sociální pojištění, ale přeplatek jedné splátky nám nevrátili.

s-26 To není správné.


dependency treetext view