PML View
cmpr9413_002
mrp-layer | PDT/mrp/tamw/train-4/cmpr9413_002.mrp.gz |
---|
a-layer | PDT/pml/tamw/train-4/cmpr9413_002.a.gz |
---|
m-layer | PDT/pml/tamw/train-4/cmpr9413_002.m.gz |
---|
t-layer | PDT/pml/tamw/train-4/cmpr9413_002.t.gz |
---|
w-layer | PDT/pml/tamw/train-4/cmpr9413_002.w.gz |
---|
treex-layer | PDT/treex/tamw/train-4/cmpr9413_002.treex.gz |
---|
s-1
Profit
anketa:
(štoček)
s-2
Zákony
udělejte
pro
lidi
s-3
Náklady
na
skutečnou
spořebu
pohonných
hmot,
rozšíření
silníční
daně
na
všechna
vozidla,
zjednodušení
administrativy
sloučením
sociálního
a
zdravotního
pojištění
-
to
jsou
otázky,
o
nichž
podnikatelé
nejčastěji
hovoří.
s-4
V
návrzích
na
případné
změny
vycházejí
ze
svých
většinou
několikaletých
podnikatelských
zkušeností.
s-5
Proto
jsme
se
některých
majitelů
firem
zeptali,
co
je
nejvíce
trápí
a
co
chtějí
změnit.
s-6
Leoš
Hybš,
Stavomont
Teplice:
s-7
Zajímá
mne
otázka
možnosti
zahrnout
do
nákladů
skutečnou
spotřebu
pohonných
hmot.
s-8
Jde
o
to,
že
v
současné
době
platí
předpis,
že
zahrnuji
spotřebu,
která
je
vyznačena
v
technickém
průkaze
výrobcem
vozidla.
s-9
To
je
však
spotřeba
za
ideálního
stavu,
například
při
90kilometrové
rychlosti
vozu.
s-10
Jenže
nebere
tak
v
úvahu
jízdní
podmínky,
jako
jsou
terenní
překážky,
v
zimě
sníh,
kdy
je
spotřeba
vyšší.
s-11
To
by
se
mělo
změnit.
s-12
Bohumír
Duží,
ETS
Praha:
s-13
Zabývám
se
mezinárodní
kamionovou
přepravou.
s-14
Domnívám
se,
že
není
správné,
když
silniční
daň
platíme
za
vozidla,
která
využíváme
pro
podnikání.
s-15
Podle
mne
by
měla
být
rozšířena
na
všechna
vozidla,
vždyť
i
t
ostatní
ničí
silnice
a
vozovky.
s-16
Navíc
by
to
mělo
jednu
výhodu,
že
při
tak
velkém
množství
aut
by
silniční
daňa
mohla
být
nižší,
když
by
ji
platilo
více
osob.
s-17
Získalo
by
se
i
dost
prostředků
na
zlepšení
silniční
sítě.
s-18
Karel
Burda,
Výstavy
Ostrava:
s-19
Především
by
se
mělo
sloučit
sociální
a
zdravotní
pojištění
do
jedné
položky.
s-20
Zjednodušila
by
se
tak
adminsitrativa
s
tím
spojená.
s-21
Ubylo
by
i
běhání
po
úřadech,
což
nejvíce
zdržuje
v
práci.
s-22
Vladimír
Petrl,
Baucomex
Praha:
s-23
Nás
jako
podnikatele
nejvíce
zatěžují
zálohy
na
daně,
které
musíme
státu
včas
zaplatit.
s-24
Přitom
ze
strany
státu
zde
není
adekvátní
reakce.
s-25
Například
v
loňském
roce
jsme
místo
dvanácti
zaplatili
třináct
splátek
na
sociální
pojištění,
ale
přeplatek
té
jedné
splátky
nám
nevrátili.
s-26
To
není
správné.
dependency tree
•
text view