PML View

cmpr9410_038

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-8/cmpr9410_038.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-8/cmpr9410_038.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-8/cmpr9410_038.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-8/cmpr9410_038.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-8/cmpr9410_038.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-8/cmpr9410_038.treex.gz

s-1 záhlaví: Osobní investice

s-2 Příklady cen prací restaurátorů v

s-3 Vyčištění.

s-4 menší obrázek: 1000

s-5 větší obrázek: 2000

s-6 Zpevn malby, doplnění poškozených míst, retušování, povrchová konzervace.

s-7 menší obrázek: 2000

s-8 větší obrázek: 4000

s-9 Oprava protrženého plátna, rozklížené či červotočem prožrané desky, plesnivého kartonu, nové nažehlení plátna.

s-10 menší obrázek: 5 - 7 tis.

s-11 větší obrázek: 10 - 20 tis.

s-12 Restaurátoři mohou mít licenci A - pro závěsné a nástěnné obrazy a fresky, licenci B pro plastiky a licenci C pro umělecko-řemeslné věci.

s-13 Našeho čtenáře bude zajímat licence A.

s-14 Doporučujeme informovat se v Pražském ústavu památkové péče, kdo by byl vhodný i svou specializací v rámci licence.

s-15 Vynikající odborník na fresky může mít tendenci nadsazovat barvy.

s-16 U fresek je to žádoucí, protože od nich máte větší odstup, obrázku, na který se díváte ze dvou metrů, by to naopak mohlo uškodit , říká Michael Zachař z Pražského ústavu památkové péče.


dependency treetext view