PML View

cmpr9410_025

mrp-layerPDT/mrp/tamw/train-5/cmpr9410_025.mrp.gz
a-layerPDT/pml/tamw/train-5/cmpr9410_025.a.gz
m-layerPDT/pml/tamw/train-5/cmpr9410_025.m.gz
t-layerPDT/pml/tamw/train-5/cmpr9410_025.t.gz
w-layerPDT/pml/tamw/train-5/cmpr9410_025.w.gz
treex-layerPDT/treex/tamw/train-5/cmpr9410_025.treex.gz

s-1 štoček: Velké maličkosti

s-2 Bližší informace

s-3 Poutačů nabízejích nejrůznější zboží je teď tolik, že část z nich ztrácí účinnost.

s-4 Nedávno se ale u nás objevil plakát, který se od ostatních něčím odlišoval.

s-5 V prodejně Racio vyvěsila firma Jiko z Týna nad Vltavou plakát propagující sojové výhonky.

s-6 Kromě základních údajů, které takové reklamy obvykle mají, a vyobrazení uváděl i důležité informace pro kupující: Jaké hodnotné látky výhonky obsahují, jak se upravují, k jakému jídlu se dají použít jako příloha, jak je servírovat.

s-7 Koupil jsem si inzerované zboží a nelitoval.

s-8 O samotnou soju ale v tomto příkladu nejde.

s-9 Chci jen na něm ukázat, že reklama, která zákazníkovi poslouží poskytnutím dalších informací, je účinnější.

s-10 Dlouhý text by třeba plakát prodražil, podrobný popis a návod je ale možné dodávat na prodejny formou podstatně levnějších letáčků.

s-11 František Novotný, Tábor

s-12 Podnikatelské nápady zveřejněné v této rubrice odměňujeme vedle běžného honoráře i stokorunovou premií.

s-13 Budou také jednou čtvrtletně zařazeny do slosování o 3000 korun.

s-14 Vítáme nejen nápady, které jste uplatnili ve své podnikatelské praxi, ale i takové, s nimiž se čtenář - dopisovatel setkal jako spotřebitel.


dependency treetext view