PML View

cmpr9416_036

a-layerPDT/pml/amw/train-3/cmpr9416_036.a.gz
m-layerPDT/pml/amw/train-3/cmpr9416_036.m.gz
w-layerPDT/pml/amw/train-3/cmpr9416_036.w.gz
treex-layerPDT/treex/amw/train-3/cmpr9416_036.treex.gz

s-1 Poradna

s-2 Dívat se očima zákazníka

s-3 Naše firma se rozhodla pro rozsáhlou reklamní kampaň.

s-4 Vyčlenili jsme na to finanční prostředky, naplánovali média.

s-5 Máme připravený slogan, výtvarný leitmotiv, texty inzerátů a letákou jsou téměř hotové.

s-6 Nezapomněli jsme na nic?

s-7 Martin Pichl, Praha

s-8 Než zahájíte reklamní kampaň, projděte si znova jednotlivé úseky a pokud možno objektivně zhodnoťte kapacitu své firmy, připravenost na vedení reklamní kampaně a personálu.

s-9 Zamyslete se i nad interiérem vašich kanceláří, prodejny, skladů.

s-10 Zvlášť kriticky posuzujte ta místa, kde se budete nejvíce setkávat se zákazníkem.

s-11 Proto si položte i následující otázky:

s-12 Firma prezentující se půlstránkovými inzeráty by neměla mít zaprášené a poloprázdné výklady.

s-13 Jsou plné?

s-14 Pokud ano, výborně.

s-15 Ale jsou také dobře upravené, naaranžované?

s-16 Nevržou či nedrhnou vchodové dveře?

s-17 Chová se personál ke klientům uctivě, zdvořile a je zároveň dostatečně odborně zdatný?

s-18 V létě přijde horko, ale prodávat třeba televize Sony v rozdrbaných kraťasech asi není to nejlepší.

s-19 Není v prodejně, skladu či kanceláři nesnesitelné dusno?

s-20 Klient se pak u vás velmi rychle přestane cítit dobře a pohodlně, a spíše se bude snažit nenápadně zakrýt propocená místa na košili.

s-21 Měl by však hlavně sledovat vaše informace.

s-22 Možná by stálo za to koupit ventilátor.

s-23 To jsou jen některé otázky, které si musí odpovědný manažer položit společně s propagačním pracovníkem či týmem.

s-24 Zároveň je nutné posoudit vaši schopnost doplňovat prodejny nebo sklady.

s-25 Velmi nekompromisní kritéria se vyplatí si stanovit u dodacích lhůt, které nabízíte.

s-26 Při skutečně odpovědném přístupu nebudete zahajovat kampaň, aniž by nevyřešili alespoň ty největší problémy.

s-27 Snažte se na svou firmu dívat očima zákazníka.

s-28 Při absenci nebo podcenění uvedených přípravných kroků můžete velmi snadno a za hodně peněz dosáhnout kvalitní antireklamní kampaně.

s-29 Špatný prodavač a dlouhé dodací lhůty jsou hlavními důvody bezprostředně snižujícími efekt reklamy.

s-30 Přemysl Souček,

s-31 Agentura AG 7

s-32 Kontakt: AG 7, Karlovo nám. 7, 120 00 Praha 2, tel.: (02) 2491 335á, tel. + FAX: (02) 2491 3357.


dependency treetext view