PML View

wsj1923.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj1923.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj1923.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj1923.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj1923.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj1923.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj1923.cz.treex.gz

s-1 Společnost Coca-Cola Co. (Coke) možná přiostří války ohledně koly.

s-2 Společnost Coke uvedla, že bude testovat prodej bezkofeinové verze své hlavní značky Coca-Cola Classic, přičemž začne příští týden ve městě Charlotte v Severní Karolíně.

s-3 Následovat budou další, dosud neuvedená města.

s-4 Pokud bude všechno v pořádku, bude výrobek v příštím roce uveden na celostátní trh, řekl mluvčí společnosti Coke.

s-5 Po zmatku kolem změny složení koly v roce 1985 se společnost Coca-Cola zdráhala dělat nepořádek v názvu Classic dalším rozšiřováním značky.

s-6 Nyní se však zdá, že je tento gigant v oblasti nealkoholických nápojů odhodlán riskovat.

s-7 "Název Classic Coke neuvěřitelnou hodnotu a oni tento název dosud neobchodovali," říká Jesse Meyersová, vydavatelka obchodního časopisu Beverage Digest.

s-8 Mluvčí společnosti Coke řekl, že bezkofeinový Classic by měl pomoci zvýšit rozsah původní značky.

s-9 Analytici skutečně uvedli, že růst prodeje v tomto odvětví omezila kromě jiného i absence nových výrobků.

s-10 Podle časopisu Beverage Digest nyní společnost Coke vede před společností Pepsi v tržním podílu u bezkofeinových dietních kol, avšak zaostává za společností Pepsi v prodeji bezkofeinových slazených kol.

s-11 Společnost Coke v roce 1983 uvedla na trh bezkofeinovou slazenou kolu založenou na původní receptuře.

s-12 V roce 1985 přešla na bezkofeinovou recepturu, kterou používá pro svojí novou kolu.

s-13 Mluvčí společnosti sdělil, že společnost Coke zkoumá možnost uvést na trh bezkofeinový Classic již rok.

s-14 Uvedl, že díky velkému zvýšení prodeje dalších bezkofeinových nealkoholických nápojů nastala správná doba právě nyní.


dependency treetext view