PML View

wsj1903.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj1903.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj1903.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj1903.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj1903.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj1903.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj1903.cz.treex.gz

s-1 Dale Lang, který tento týden dokončil akvizici vydavatelství časopisů Ms. a Sassy, je ohledně této výzvy otevřený.

s-2 Lang připouští, že Ms. je "v těžkých nesnázích" a že časopis Sassy potřebuje mnoho dolarů na reklamu, aby se udržel naživu.

s-3 Sedmapadesátiletý nakladatel se ale s problémy časopisů pustil rychle a odvážně do boje.

s-4 Minulý pátek řekl zaměstnancům Ms., že časopis v lednu začne vydávat bez reklam.

s-5 Lang skoncuje s drahým honem za nákladem, nemluvě o zaměstnancích odbytu, a pokusí se vydávat tento 17 let starý časopis pouze s podporou příjmů z počtu výtisků.

s-6 "Ztrátový časopis umí vydávat každý hlupák.

s-7 chci vydávat takový, který uspěje," řekl Lang.

s-8 "Co se týče Ms., je čas vydávat pro čtenáře a ne pro inzerenta."

s-9 Co se týče časopisu Sassy, který přímo soutěží s časopisem Seventeen společnosti News Corp., říká Lang, že během dvou následujících let utratí za propagaci a vylepšení časopisu 6 miliónů dolarů.

s-10 I když se Sassy od svého debutu v březnu 1988 rychle rozrostl, je terčem konzervativních lobbistů a rezervovaných inzerentů, které rozčilují prostořeké články o problémech dospívajících.

s-11 Lang řekl, že dřívější australští majitelé Sassy byli "zaslepeni paní Morálkou...

s-12 Jejich reakcí bylo nedělat nic a nechat to odeznít."

s-13 Řekl, že Sassy si ponechá svůj neuctivý tón, ale dodal: "Budeme pozorně sledovat redakční obsah časopisu."

s-14 Sassy se již zotavil; náklad rychle přesáhl hranici 500 000 a stránky s reklamou se letos stabilizovaly na více než 300.

s-15 Ba co víc, Lang říká, že to, po čem všichni vydavatelé touží: vyplňuje totiž mezeru na trhu.

s-16 "Seventeen je psán spíše pro matky, ne jejich dcery," uvedl Lang.

s-17 "Sassy ale jiného ducha.

s-18 Za měsíc dostane více dopisů, než McCall's za rok, a není to od matek.

s-19 Ze Sassy mám stejný pocit, jako z Working Woman před 10 lety."

s-20 Lang převzal Ms. a Sassy akvizicí Matilda Publications Inc. přes svou nově vytvořenou společnost Lang Communications.

s-21 Lang vlastní 70 % vydavatelství Matilda, zbytek vlastní Citicorp skrze Citicorp Venture Capital Partners.

s-22 Citicorp a Dale Lang před dvěma týdny napumpovali do nakladatelství Matilda 800 000 dolarů, jen aby udrželi dveře otevřené.

s-23 Langovi gratulovali pozorovatelé sektoru k tomu, co někteří nazývají "odvážné" vedení Ms., ale jeho výkony v publikování časopisů obecně byly hodnoceny různě.

s-24 Kromě Ms. a Sassy zahrnuje společnost s malým počtem vlastníků Lang Communications časopis Success pro podnikatele a malé firmy a dva měsíčníky Working Woman a Working Mother.

s-25 Working Woman s nákladem téměř miliónovým a Working Mother s nákladem 625 000 výtisků jsou pravými ukázkami velkého úspěchu.

s-26 Naproti tomu časopis Success byl celá léta nevyhraněný a bez života.

s-27 nyní byl atraktivně přepracován a redakční část zlepšena.

s-28 Od časopisu Success se očekává, že si polepší, přinejmenším kvůli tomu, že se jeho rival Venture, další časopis pro rostoucí firmy, položil.

s-29 Working Woman a Working Mother fungovaly jako součást skupiny Working Woman/McCall's, neúspěšného společného podniku Dalea Langa a Time Warner Inc.

s-30 Společný podnik se rozpadá, přičemž časopis McCall's byl loni v létě prodán časopisové skupině New York Times Co. za asi 80 miliónů dolarů a společnost Time Warner souhlasila se zpětným prodejem svého 50% podílu na titulech Working Woman a Working Mother Langovi.

s-31 Vedoucí pracovníci Time Inc. Magazine Co., dceřiné firmy Time Warner, uvedli, že společný podnik s Langem není dobrý.

s-32 Podnik, založený v roce 1986, byl zamýšlen jako levné a bezpečné proniknutí společnosti Time mezi ženské časopisy.

s-33 Lang překvapil Time brzy po spojení sil, když prohlásil, že cenu bude s inzerenty dohadovat individuálně, což je praktika obvyklá ve vysílání, ale mezi vydavateli časopisů je považována za tabu.

s-34 Navíc si časopis McCall's nevedl právě hvězdným způsobem.

s-35 do nedávného návratu na scénu zaznamenal prudké ztráty reklamních stránek a nákladu.

s-36 Vedoucí pracovníci Time si stěžovali na nekvalitní vydavatelskou práci a nakonec jeden z řídících pracovníků Time, který si nepřál být jmenován, uvedl: "Upřímně řečeno, McCall's a společný podnik byly jedna potíž."

s-37 Lang pocit, že priority společnosti Time se změnily.

s-38 "Jejich management se ihned [po vytvoření společného podniku] změnil a nemyslím, že se cítili dobře, když se dostávali do konkurenčních bojů na poli časopisů pro ženy."

s-39 Dnes je Lang přesvědčen, že jeho časopisy nabízejí něco, co mnohé jiné ženské časopisy nemají.

s-40 "Píšeme přímo pro ženy na jejich úrovni," řekl.

s-41 "Nemáme pasivní čtenáře."

s-42 Lang upozorňuje na to, že dokonce i Success částečně odpovídá image společnosti, protože asi 30 % jeho čtenářů jsou ženy.

s-43 Lang jmenoval šéfredaktorkou skupiny newyorské Lang Communications 43letou Carol Taberovou.

s-44 Bude dohlížet na časopisy Working Woman, Working Mother a Success a ponechá si své místo vydavatele Working Woman.

s-45 Prodejní cena McCall's - dvojnásobek toho, co Lang původně zaplatil - bude Lang Communications financovat zpětný odkup 50% podílu Time Warner ve Working Woman a Working Mother.

s-46 Lang tvrdí, že nehledá další akvizice, alespoň prozatím.

s-47 "Museli bychom vyjít ven a získat peníze v bankách, a na to teď nejsem připravený," řekl.

s-48 "Kromě toho máme na talíři naloženo dost.

s-49 Na tom, co máme, je třeba udělat hodně práce.


dependency treetext view