PML View

wsj1862.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj1862.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj1862.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj1862.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj1862.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj1862.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj1862.cz.treex.gz

s-1 Průzkum časopisu Wall Street Journal (WSJ) "Americký způsob nakupování" sestává ze dvou oddělených celostátních průzkumů veřejného mínění v domácnostech, které pro tento list provedly společnosti Peter D. Hart Research Associates a Roper Organization.

s-2 Tyto dva průzkumy, v nichž byly kladeny odlišné otázky, byly provedeny na základě národního náhodného výběru vzorků.

s-3 Průzkum prováděný společností Peter D. Hart Research Associates se dotazoval 2 064 dospělých ve věku 18 let a starších od 15. června do 30. června 1989.

s-4 Průzkum prováděný společností Roper Organization se dotazoval 2 002 dospělých ve věku 18 let a starších od 7. července do 15. července 1989.

s-5 Odpovědi byly váženy na základě věku a pohlaví tak, aby odpovídaly údajům ze sčítání lidu ve Spojených státech.

s-6 Pokud by tazatelé provedli průzkum ve všech domácnostech ve Spojených státech za použití shodného dotazníku, nelišily by se patrně u každého z průzkumů v 19 ze 20 případů zjištěná data od výsledků těchto průzkumů v obou směrech o více než 2,5 procentního bodu.

s-7 Tolerance chyb by u podskupin - například vdané ženy s dětmi, které jsou v domácnosti - byla větší.

s-8 Navíc je zde jako u každého průzkumu možnost, že by do zjištěných dat mohly vnést chyby i další faktory, jako např. formulace otázek.


dependency treetext view