PML View
wsj1794.cz
mrp-layer | PCEDT/mrp/wsj1794.cz.mrp.gz |
---|
a-layer | PCEDT/pml/wsj1794.cz.a.gz |
---|
m-layer | PCEDT/pml/wsj1794.cz.m.gz |
---|
t-layer | PCEDT/pml/wsj1794.cz.t.gz |
---|
w-layer | PCEDT/pml/wsj1794.cz.w.gz |
---|
treex-layer | PCEDT/treex/wsj1794.cz.treex.gz |
---|
s-1
Společnost
Renault
a
společnost
DAF
Trucks
NV
oznámily
předběžnou
dohodu
o
společné
výrobě
řady
nákladních
aut
v
Británii
a
ve
Francii.
s-2
Philippe
Gras,
generální
ředitel
společnosti
Renault,
uvedl,
že
nová
řada
bude
zaměřena
na
nákladní
auta
s
tonáží
mezi
2,5
tuny
a
4,2
tuny
a
bude
se
vyrábět
v
továrně
Bapilly
ve
Francii,
která
patří
společnosti
Renault,
a
v
britské
továrně
společnosti
DAF.
s-3
Poté,
co
v
polovině
90.
let
zahájí
výrobu,
plánuje
tato
francouzská
státem
řízená
automobilová
skupina
a
tento
holandský
výrobce
nákladních
aut
zařadit
nová
nákladní
auta
mezi
své
nabízené
produkty.
s-4
Gras
uvedl,
že
očekává,
že
definitivní
dohoda
mezi
těmito
dvěma
společnostmi
bude
hotová
během
několika
měsíců.
s-5
Tento
riskantní
podnik
je
nejnovějším
příkladem
evropské
tendence
směřování
ke
kooperativním
projektům
před
konečným
termínem
zrušení
obchodních
bariér
v
Evropském
společenství
v
roce
1992.
s-6
Očekává
se,
že
společnosti
Renault
a
DAF
budou
do
podniku
investovat
celkem
tři
miliardy
francouzských
franků
(157,8
milionu
dolarů)
včetně
1
miliardy
francouzských
franků
na
náklady
týkající
se
návrhu
a
vývoje.
s-7
Kromě
toho
utratí
každá
společnost
kolem
1
miliardy
francouzských
franků
na
strojní
vybavení
svých
továren.
s-8
Gras
uvedl,
že
tento
podnik
se
společnou
majetkovou
účastí
představuje
značné
úspory
jak
pro
společnost
Renault,
tak
i
pro
společnost
DAF,
protože
obě
společnosti
by
stejně
musely
zmodernizovat
současné
řady
lehkých
nákladních
automobilů.
s-9
Spojením
svých
zdrojů
tyto
dvě
skupiny
efektivně
rozdělily
náklady
na
návrh
a
vývoj,
které
by
jinak
musely
vynaložit,
řekl.
s-10
Funkcionáři
společnosti
Renault
uvedli,
že
potenciální
evropský
trh
s
lehkými
nákladními
automobily
v
rozsahu
2,5
tuny
až
4,2
tuny
pojme
ročně
700 000
až
800 000
vozidel
a
společnosti
Renault
a
DAF
míří
k
asi
11%
společnému
podílu
na
trhu.
s-11
Společnost
Renault
i
společnost
DAF
budou
mít
na
tuto
novou
řadu
nákladních
automobilů
a
lehkých
nákladních
automobilů
celosvětová
marketingová
práva.
s-12
Podle
jiné
dohody
bude
moci
také
pobočka
Rover
Group
PLC
společnosti
British
Aerospace
PLC
nabízet
vozidla
přes
své
dealery
ve
Velké
Británii
a
pobočka
Renault
Vehicles
Industriels
pro
montáž
nákladních
automobilů,
která
patří
společnosti
Renault,
bude
mít
podobná
práva
ve
Francii.
s-13
Společnost
DAF
je
ze
16
%
vlastněna
společností
British
Aerospace,
dalších
6,5
%
drží
holandská,
státem
vlastněná,
chemická
skupina
NV
DSM.
s-14
Dalších
11
%
kapitálu
společnosti
DAF
drží
rodina
van
Doorne
z
Nizozemí.
dependency tree
•
text view