PML View

wsj1287.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj1287.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj1287.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj1287.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj1287.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj1287.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj1287.cz.treex.gz

s-1 Společnost International Business Machines Corp. odhalila svou rozsáhlou strategii, jak se vypořádat s největším problémem, který řeší výrobci, když převádějí svůj provoz na počítače: většina strojů spolu nedokáže komunikovat.

s-2 Společnost zveřejnila více než 50 produktů, především softwarových, které byly navrženy, aby sjednotily tři oblasti výrobních postupů - výrobu, projekci a plánování výroby.

s-3 Konečným cílem je zvýšit tok informací do hlavní počítačové sítě výrobce pro plánování obchodu, marketingu a dalších akcí.

s-4 Výrobci již utratili za automatizaci tolik, že jsou jedním z nejvýznamnějších zdrojů příjmů počítačového odvětví.

s-5 Mnozí výrobci však zjišťují, že kvůli změti počítačových jazyků používaných různými stroji, včetně robotů a obráběcích strojů, se komunikace mezi různými počítači stala téměř nemožnou.

s-6 Oznámení společnosti IBM, které bylo očekáváno a které dnes bude oficiálně předloženo zákazníkům, rovněž představuje pokus, jak získat důvěryhodnost u výrobců, u nichž dlouho dominuje společnost Digital Equipment Corp. a kde nedávno získala podíl na trhu i společnost Hewlett-Packard Co.

s-7 Konzultanti uvedli, že bude chvíli trvat, než všechny součásti strategie společnosti IBM zapadnou na správné místo, přestože konkrétní produkty, které společnost IBM zveřejnila, budou všeobecně dostupné na konci prvního čtvrtletí.

s-8 Sam Albert, konzultant ze Scarsdale ve státě New York řekl, že v minulosti vyvíjela společnost IBM rozsáhlé softwarové strategie pouze pro problémy, které překračovaly hranice jednotlivých odvětví.

s-9 Řekl, že věří, že rozhodnutí společnosti IBM investovat toto úsilí do jednoho odvětví ukázalo, že společnost začíná brát problémy zákazníků vážně a že jen neprodává technologie.

s-10 Řekl, že očekává, že společnost IBM v nejbližších měsících zveřejní podobné strategie i pro jiná odvětví.

s-11 Krok společnosti IBM je neobvyklý i v jejím přístupu k marketingu.

s-12 Místo, aby jen vysílala marketingové pracovníky klepat na dveře zákazníků, dává společnost IBM k dispozici několik set svých lidí, aby projednávali konkrétní potřeby výrobců.

s-13 Výrobní pracovníci společnosti IBM také budou schopni dodat software, který společnost IBM interně vyvinula, a budou schopni vytvořit tým se zákazníkem, aby společně řešili jeho výrobní problémy.

s-14 Společnost IBM se očividně dokáže na základě svých odborných znalostí vypořádat s problémy týkajícími se počítačové výroby, ale mohla by také pomoci zákazníkům se softwarem, aby se vyrovnali s takovými věcmi, jako jsou změny technické dokumentace.

s-15 "Možná nemáme všechny výrobní problémy, ale máme jich většinu," řekl George Conrades, marketingový manažer společnosti IBM.


dependency treetext view