PML View

wsj1264.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj1264.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj1264.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj1264.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj1264.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj1264.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj1264.cz.treex.gz

s-1 Vydavatelé časopisů čelí spirálovitě narůstajícím nákladům a záplavě nových titulů.

s-2 Ale ani spousta krachů v nedávné době jim nezabrání ve vydávání nových publikací.

s-3 Tady na konferenci o amerických časopisech se vydavatelé velmi obávají špatných časů ve svém odvětví.

s-4 Ale také hovoří o nových časopisech.

s-5 Tak například torontská společnost Telemedia Inc. bude vydávat časopis Eating Well, nový časopis o jídle a zdraví, který začít vycházet příští léto.

s-6 Newyorská společnost Hearst Corp. plánuje vydat tento podzim první číslo časopisu pro budoucí matky 9 Months a začala vydávat časopis American Home.

s-7 A společnost Time Warner Inc. vytváří na základě svého úspěšného časopisu Sports Illustrated for Kids variantu časopisu Time určenou pro děti.

s-8 Během posledních čtyř let vzrostl počet spotřebitelských časopisů v průměru o 80 časopisů ročně, říká Donald Kummerfeld, prezident společnosti Magazine Publishers of America.

s-9 "Je to působivá ukázka víry v budoucnost odvětví časopisů," uvedl Kummerfeld.

s-10 "Do stagnujících nebo upadajících odvětví se podnikatelé příliš nehrnou."

s-11 A navzdory nedávnému tvrdému klimatu v odvětví inzerce ukazují zde zveřejněné výsledky, že se věci možná obracejí k lepšímu.

s-12 Během prvních devíti měsíců se počet inzertních stránek ve spotřebitelských časopisech sledovaných Informační kanceláří vydavatelů zvedl oproti stejnému období minulého roku o 4 % na 125 849 stránek.

s-13 Celkový příjem z inzerce za stejné období vzrostl o 12 % na 4,6 miliardy dolarů.

s-14 Ačkoliv pro některé kategorie časopisů drsné klima v inzerci přetrvává, toto odvětví si v porovnání s odvětvím novin vede vcelku dobře.

s-15 Ačkoliv se však některým časopisům daří, vydávání časopisů zůstává riskantním podnikem.

s-16 Během stejných devíti měsíců ukončila společnost News Corp. vydávání časopisu In Fashion, kdysi slibného módního časopisu pro mladé ženy, společnost Drake Publications Inc. ukončila dlouhodobě problémový časopis Venture a společnost Lang Communications ohlásila, že časopis Ms. přestane po sedmnácti letech od ledna poskytovat reklamní prostor.

s-17 Společnost Lang snižuje náklady a pokusí se provozovat časopis pouze ze zisků z předplatného.

s-18 Zatím se společnost American Health Partners, vydavatel časopisu American Health, topí v dluzích, a Owen Lipstein, zakladatel a ředitel společnosti, je nucen k prodeji časopisu společnosti Reader's Digest Association Inc.

s-19 Nepřítomnost Lipsteina na konferenci vyvolala spekulace, že problémy s prodejem.

s-20 Lipstein řekl v telefonním rozhovoru z New Yorku, že prodej probíhá podle plánu.

s-21 "Časopis je silný.

s-22 Je prostě správný čas udělat to, co děláme," řekl Lipstein.

s-23 "Časopisy nemohou být dále považovány za instituce," řekl James Autry, prezident skupiny časopisů společnosti Meredith Corp.

s-24 "Vydavatelé zjistí, že některé časopisy splnily svůj úkol a měly by skončit," dodal.

s-25 "Časopisy by mohly přijít na to, že mají, stejně jako ostatní značky, jen omezenou životnost."

s-26 Také se ukazuje, že celá řada vydavatelů časopisů, kteří se tradičně spoléhali, že prorazí na novou půdu potenciálně rizikovými novými tituly, slábne.

s-27 Více než kdy dříve jsou nezávislé časopisy a malá vydavatelství polykána většími vydavatelskými skupinami, jako jsou společnosti American Express Publishing Corp., jednotka společnosti American Express Co., a společnost Conde Nast Publications Inc., jednotka společnosti Advance Publications Inc., které upevňují svou pozici, aby získaly vliv na inzerenty.

s-28 Někteří podnikatelé jsou však přesto stále aktivní.

s-29 Gerry Ritterman, prezident newyorské společnosti Network Publishing Corp., prodal začátkem tohoto roku svůj časopis Soap Opera Digest společnosti News Corp. Ruperta Murdocha.

s-30 Ritterman uvedl, že během následujících šesti měsíců utratí 50 milionů dolarů z prodeje časopisu Soap Opera Digest za nákup nových časopisů.

s-31 Neuvedl však, o kterých časopisech uvažuje.

s-32 "Časopisy, které hledám, jsou nedostatečně rozvinuté," řekl Ritterman.

s-33 "Mohou být staré nebo nové, ale jsou to časopisy, u nichž je třeba zlepšit redakční kvalitu.

s-34 Budou to nové časopisecké hity.


dependency treetext view