PML View

wsj1259.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj1259.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj1259.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj1259.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj1259.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj1259.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj1259.cz.treex.gz

s-1 Průzkum časopisu Wall Street Journal "Jak Američané nakupují" sestává ze dvou samostatných celostátních průzkumů veřejného mínění v domácnostech, které pro časopis provedly společnosti Peter D. Hart Research Associates a Roper Organization.

s-2 Tyto dva průzkumy, v nichž se kladly odlišné otázky, byly provedeny za využití celostátních náhodných pravděpodobnostních vzorků.

s-3 Průzkum prováděný společností Peter D. Hart Research Associates zahrnoval 2 064 dospělých osob ve věku od osmnácti let dotazovaných v období od 15. června do 30. června 1989.

s-4 Průzkum prováděný společností Roper Organization zahrnoval 2 002 dospělých osob ve věku od osmnácti let dotazovaných v období od 7. července do 15. července 1989.

s-5 Odpovědi byly váženy na základě věku a pohlaví, aby odpovídaly údajům ze sčítání lidu ve Spojených státech.

s-6 Pro každý průzkum platí v poměru 19 z 20 předpoklad, že pokud by tazatelé zkoumali každou domácnost ve Spojených státech za použití shodného dotazníku, výsledky těchto průzkumů by se lišily maximálně o 2 1/2 procentního bodu v obou směrech.

s-7 Rozpětí chyby u podskupin - například u vdaných žen s dětmi v domácnosti - by bylo větší.

s-8 Navíc pro každý průzkum vždy platí možnost, že do výsledků mohou vnést chyby další faktory, například formulace otázky.

s-9 (Viz související článek: "Jak Američané nakupují: Je nákup auta zábava, nebo povinnost? -


dependency treetext view