PML View

wsj1123.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj1123.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj1123.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj1123.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj1123.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj1123.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj1123.cz.treex.gz

s-1 Inzerenti spolehlivých akcií podávají hodně stížností na časopisy, v nichž inzerují, pohybují se od stížností na neadekvátní spotřebitelské průzkumy po stížnosti na "změť" reklam a zdánlivě nekontrolované rozšíření specializovaných magazínů.

s-2 Kritika ze strany takových velkých inzerentů, jako je společnost Estee Lauder Inc., Colgate-Palmolive Co. a Seagram Co., utlumila nadšení na zdejší Konferenci amerických časopisů.

s-3 Konference byla zahájena v pondělí zářnými zprávami o růstu spotřebitelských časopisů v oběhu a o příjmech z reklamy za předešlý rok.

s-4 "Časopisy nám neposkytují detailní informace o počtu vydaných výtisků," řekl v panelové diskuzi Edgar Bronfman jr., prezident a provozní ředitel společnosti Seagram.

s-5 "Co si čtenáři o časopisu myslí?

s-6 Nakolik podrobně jej čtou?

s-7 Výzkum nám neříká, zda lidé skutečně čtou časopisy, které si předplácejí."

s-8 Reuben Mark, výkonný ředitel společnosti Colgate-Palmolive, řekl, že inzerentům chybějí podrobné demografické a zeměpisné přehledy čtenářů časopisů.

s-9 "Potřebujeme výzkum, který nás přesvědčí o tom, že časopisy mají pro čtenáře skutečnou hodnotu, že je čtou se zaujetím."

s-10 Kritici rovněž ostře odsoudili časopisecký průmysl za něco, nač bývají vedoucí pracovníci velmi hrdí: za růst počtu časopiseckých titulů v průběhu 80. let.

s-11 Leonard Lauder, prezident a výkonný ředitel společnosti Estee Lauder, uvedl, že spotřebitelské časopisy trpí tím, co nazval "zaplňováním mezer na trhu", tj. zvyšujícím se počtem časopisů, které se zaměřují na specifické zájmy čtenářů.

s-12 "Zaplňování mezer na trhu rozmělňuje naše dolary investované do reklamy," řekl Lauder.

s-13 "Jsme přehlceni časopisy.

s-14 Neustále čelíme rozhodování, které vztahy (s časopisy) můžeme dál udržovat."

s-15 Dodal: "Existuje snad i časopis pro levoruké hráče golfu... ale časopis se všeobecnými zájmy je něco, co chybí nám všem, a měl by se vrátit."

s-16 Lauder rovněž napadl to, co považuje za rozsáhlou napodobeninu Elle, módního časopisu vydávaného společností Diamandis Communications Inc., a kritizoval praxi hromadění reklam na předních stránkách časopisů.

s-17 "Čtenáři si nechtějí prohlížet všechny tyto reklamní stránky na začátku časopisu," řekl.

s-18 Editoři časopisů nepřijali kritiky bez protestů.

s-19 "Za informace z výzkumů utrácíme jmění," uvedl Steve Burzon, vydavatel časopisu Metropolitan Home společnosti Meredith Corp.

s-20 A Tina Brownová, editorka časopisu Vanity Fair společnosti Conde Nast Publications Inc., uvedla, že inzerenti jsou často žádáni o to, aby si vzali místo na reklamu na konci časopisu a zmírnili tak změť reklam.

s-21 "Jenže inzerenti o tom nechtějí ani slyšet," řekla.

s-22 Bernard Leser, prezident společnosti Conde Nast, dodal: "Náš výzkum ukazuje, že prodáme víc objemnějších časopisů, protože čtenáři se domnívají, že toho za své peníze dostanou víc."


dependency treetext view