PML View

wsj1116.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj1116.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj1116.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj1116.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj1116.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj1116.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj1116.cz.treex.gz

s-1 Váš úvodník z 2. října "Čtoní, psení & eritmatika" o nedávném "summitu o vzdělávání" byl podobný jako většina článků na téma vzdělávání: neměl příliš co říct.

s-2 Přesto je zvláštní, že jste na samé straně vytiskli komentář, který se dotýká jednoho z nejvážnějších nedostatků amerického vzdělávacího systému.

s-3 Tento komentář se bohužel skrýval v jiném článku, takže v souvislosti se vzděláváním nemohl vyniknout.

s-4 Atsushi Kageyama řekl v časopisu Manager's Journal, když se vyjadřoval k řadě rozdílů mezi americkou a japonskou kulturou: "Japonské děti jsou vychovávány způsobem, který by spoustě Američanů připadal přísný.

s-5 Po úžasně bezstarostném raném dětství jsou okamžitě po vstupu do školy vystaveny tvrdé disciplíně."

s-6 Příliš mnoho lidí zabývajících se vzděláváním buď nedokáže pochopit, nebo vědomě ignoruje fakt, že americké děti patří celkově mezi nejneukázněnější na světě, takže jakékoli pokusy o zlepšení způsobu vzdělávání jsou potenciálně neúspěšné.

s-7 Dokud rodiče a pedagogové nezačnou v dětech společně pěstovat více kázně, pak problém nevyřeší žádné dobře míněné obavy, diskuze ani opatření.

s-8 Allen B. Richards Peterborough, New Hampshire.


dependency treetext view