PML View
wsj1116.cz
mrp-layer | PCEDT/mrp/wsj1116.cz.mrp.gz |
---|
a-layer | PCEDT/pml/wsj1116.cz.a.gz |
---|
m-layer | PCEDT/pml/wsj1116.cz.m.gz |
---|
t-layer | PCEDT/pml/wsj1116.cz.t.gz |
---|
w-layer | PCEDT/pml/wsj1116.cz.w.gz |
---|
treex-layer | PCEDT/treex/wsj1116.cz.treex.gz |
---|
s-1
Váš
úvodník
z
2.
října
"Čtoní,
psení
&
eritmatika"
o
nedávném
"summitu
o
vzdělávání"
byl
podobný
jako
většina
článků
na
téma
vzdělávání:
neměl
příliš
co
říct.
s-2
Přesto
je
zvláštní,
že
jste
na
té
samé
straně
vytiskli
komentář,
který
se
dotýká
jednoho
z
nejvážnějších
nedostatků
amerického
vzdělávacího
systému.
s-3
Tento
komentář
se
bohužel
skrýval
v
jiném
článku,
takže
v
souvislosti
se
vzděláváním
nemohl
vyniknout.
s-4
Atsushi
Kageyama
řekl
v
časopisu
Manager's
Journal,
když
se
vyjadřoval
k
řadě
rozdílů
mezi
americkou
a
japonskou
kulturou:
"Japonské
děti
jsou
vychovávány
způsobem,
který
by
spoustě
Američanů
připadal
přísný.
s-5
Po
úžasně
bezstarostném
raném
dětství
jsou
okamžitě
po
vstupu
do
školy
vystaveny
tvrdé
disciplíně."
s-6
Příliš
mnoho
lidí
zabývajících
se
vzděláváním
buď
nedokáže
pochopit,
nebo
vědomě
ignoruje
fakt,
že
americké
děti
patří
celkově
mezi
nejneukázněnější
na
světě,
takže
jakékoli
pokusy
o
zlepšení
způsobu
vzdělávání
jsou
potenciálně
neúspěšné.
s-7
Dokud
rodiče
a
pedagogové
nezačnou
v
dětech
společně
pěstovat
více
kázně,
pak
problém
nevyřeší
žádné
dobře
míněné
obavy,
diskuze
ani
opatření.
s-8
Allen
B.
Richards
Peterborough,
New
Hampshire.
dependency tree
•
text view