PML View

wsj0968.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj0968.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj0968.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj0968.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj0968.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj0968.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj0968.cz.treex.gz

s-1 Společnost National Convenience Stores Inc. ve snaze rozptýlit stagnaci v obchodech se zbožím denní spotřeby uvedla, že v příštích 18 měsících změní uspořádání zboží ve všech svých prodejnách, aby lépe zásobovala okolí svých prodejen.

s-2 Součástí tohoto plánu bude nové zaměření 1 100 prodejen typu rychlého občerstvení Stop'N Go této houstonské společnosti na cílovou skupinu černochů, Hispánců a lidí z vyšších vrstev a z jádra střední třídy.

s-3 Prodejny ve čtvrtích, kde žijí lidé s vyššími příjmy, budou například nabízet drahá vína, časopisy, jako je Vanity Fair, gurmánské omáčky na těstoviny, ovesné cereálie a výrobky společností Weight Watchers a Pritikin.

s-4 Prodejny v hispánských oblastech budou mít na skladě různé časopisy ve španělštině, suroviny na mexická jídla a cukrovinky.

s-5 Prodejny této společnosti pro lidi z jádra střední třídy budou mít více mražených jídel a jídel pro rychlou přípravu a větší výběr balené vody.

s-6 V. H. Van Horn, prezident a generální ředitel společnosti National Convenience, uvedl, že tento krok odráží názor firmy, že slabé výkony z podnikání pramení spíše než z větší konkurence benzinových stanic a non-stop otevřených obchodů s potravinami, z toho, že nejsou schopni dodat zákazníkům to, co chtějí.

s-7 "Prodejny se zbožím denní spotřeby nedrží krok se současnými trendy spotřebitelských zájmů," uvedl v projevu na roční valné hromadě společnosti.

s-8 Analytikové a konkurenti říkají, že tento krok odráží rostoucí potřebu prodejen rozšířit zákaznickou základnu, kterou nyní tvoří tradiční dělníci, kteří si zaskočí do prodejny pro sendvič, cigarety, nealko nebo pivo.

s-9 "Lidí, kteří mají málo času, stále přibývá," řekl Chris Vroom, maloobchodní analytik u baltimorské společnosti Alex. Brown & Sons.

s-10 "Jsou to hlavně úředníci, zákaznický segment, který se v minulosti ukázal pro prodejny se zbožím denní spotřeby jako těžko postižitelný."

s-11 Tento krok společnosti National Convenience bude mít pravděpodobně odezvu u jiných řetězců, ačkoli analytikové tvrdí, že společnost Southland Corp. jako vlastník obchodů 7-Eleven a společnost Circle K Corp. jsou příliš zadluženy, než aby zahájily tak rozsáhlé kroky.

s-12 Společnost Southland ale uvedla, že provozovatelé jejích licencí přizpůsobují svůj sortiment zákazníkům již léta, a tato společnost tedy jen začala dělat totéž.

s-13 Společnost Southland například v některých prodejnách zvětšila výběr balené vody a do některých prodejen přidala čerstvé sendviče.

s-14 Před několika měsíci také přidala do mnoha prodejen pulty se zdravotnickými a kosmetickými prostředky pro černochy, uvedla mluvčí.

s-15 "My samozřejmě vidíme v této věci rostoucí trend," dodala.

s-16 Společnost National Convenience uvedla, že zkusila tento nový mix zboží ve 100 prodejen a výsledky jsou slibné.

s-17 Analytikové uvedli, že úsilí společnosti pomůže i loňské rozhodnutí dát do 200 prodejen pokladní skenery, které umožní společnosti National Convenience rychle procházet položky, které se prodávají a které nikoli.

s-18 Společnost National Convenience uvedla, že k propagaci nové strategie hodlá za rok končící 30. června utratit asi 12 milionů dolarů za reklamu, což je zvýšení oproti 10 milionům dolarů ve fiskálním roce 1989.


dependency treetext view