PML View

wsj0530.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj0530.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj0530.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj0530.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj0530.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj0530.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj0530.cz.treex.gz

s-1 Od svého založení v roce 1818 se společnost Brooks Brother, průkopník vzhledu Ivy League, vyvarovala okázalé obchodní propagace a módních trendů - pravidel, podle kterých žije většina maloobchodníků.

s-2 Ale při pomalém růstu prodeje a obchodech jiných lidí připravených udělat cokoli, si ctihodný maloobchodník nemůže nadále dovolit takovou nafoukanou pózu.

s-3 Takže před dvěma týdny tisíce pohotových zákazníků firmy Brooks Brothers - zákazníků navyklých čekat na výprodej dvakrát do roka - bylo překvapeno: pozváním, aby přišli a koupili jakýkoli jeden kus s 25%- slevou.

s-4 Během čtyřdenní propagační akce, se kupující v Short Hills v New Jersey postavili do řady, aby zaplatili za drahé položky, jako například kabáty a obleky.

s-5 A to není všechno.

s-6 Po opuštění svých novinových reklam vyznačujících se upjatými náčrty obleků nebo plášťů, nabízí společnost Brooks Brother zmodernizovanou image v nové kampani, která nese slogan "překvapení společnosti Brooks Brother."

s-7 Jedna barevná fotografie zobrazuje širokou paletu frakových košil uvázaných na uzel; jiný obrázek předvádí vázanky ve smělém provedení.

s-8 Poselství je hlasité a jasné: Toto není firma Brooks Brothers vašeho otce.

s-9 Jako součást celostátní reklamní kampaně bude společnost Brooks Brothers předvádět méně konzervativní dámské oblečení a opustí svůj obchodní stereotyp měkkých vázanek.

s-10 Jedna reklama předvádí veselé červené sako v kombinaci s černou koženou sukní.

s-11 A text inzerátu je nestoudný: "Jak můžete být velké zvíře z Wall Streetu bez alespoň jednoho obleku od společnosti Brooks Brothers ve vašem portfoliu?"

s-12 Společnost Brooks Brothers doufá, že setřesením starých úctyhodných tradic přitáhne více mladých mužů a více žen a změní zákaznický pohled na svůj druh zboží.

s-13 "Jsou muži, kteří si zde nakoupí pouze své košile a prádlo, nebo mladí zákazníci, kteří si zde koupí pouze svůj oblek pro (pracovní) pohovor," říká Wiliam Roberti, předseda a šéf výkonných úředníků společnosti Brooks Brothers. "

s-14 Chceme, aby si zde nakoupili více do svého šatníku."

s-15 Pozorovatelé odvětví se shodnou na tom, že firma Brooks Brothers je dlouho zralá na modernizaci svého uhlazeného image, který bránil v růstu.

s-16 Když byla v květnu 1988 získána britským maloobchodem Marks & Spencer PLC, byl roční provozní zisk společnosti Brooks Brothers asi 41,8 milionu dolarů při obratu 290,1 milionu dolarů.

s-17 Pan Roberti připustil, že od vykoupení za 750 milionů dolarů "nebyl růst obratu dramatický."

s-18 Za 11 měsíců končících 31. března operační zisk řetězce 52 obchodů čítal 40,5 milionu dolarů při obratu 286,8 milionu dolarů.

s-19 Když společnost Brooks Brothers nastoupí do módního zápasu, bude hrát o vyrovnání.

s-20 Mnoho obchodníků s konfekcí, zvláště Ralph Lauren, využilo současné popularity zmodernizovaných stylů Ivy League a anglického.

s-21 Aby drželi krok s dnešními možnostmi uvolněnější pánské módy, obchodníci fušují do anglických a italských obleků, které jsou konzervativní, ale ne fádní.

s-22 Přísný zákazník ve stylu Ivy League, živobytí společnosti Brooks Brothers, mezitím vymírá.

s-23 Tedy společnost Brooks Brothers prohrála zákazníky s obchody, které nabízejí více kolekcí, například s firmami Paul Stuart, Barneys New York či Louis, Boston.

s-24 "Společnost Brooks Brothers nemá klíč k zákazníkovi (ve stylu Ivy League), který je v postavení vyžadujícím uvědomělost ve svém oblékání," říká Charlie Davidson, prezident firmy Andover Shop, tradičního obchodu pro muže v Cambridge v Massachusetts.

s-25 Tím, že se odtrhává od tradice, společnost Brooks Brothers hledá křehkou rovnováhu.

s-26 Jestliže obchod příliš propaguje módu, riskuje ztrátu svých starých zákazníků; zdůrazňováním "hodnoty" riskuje oslabení své tajuplné atmosféry ušlechtilosti.

s-27 Specialisté na módní průmysl se také ptají, zda společnost může učinit významný pokrok ve svém prodeji pro ženy, vzhledem k tomu, že jejich zákaznická základna je méně tradiční a že konzervativní obchodní oblečení pro ženy je na ústupu.

s-28 Cílem společnosti Brooks Brothers je, aby 20 % celkového prodeje bylo v dámském oddělení, tedy více než současných 12 %.

s-29 "Každý zapomíná, že existují módní cykly klasického zboží," všímá si Carol Farmer, specialista na maloobchod.

s-30 "Pro ženy skončilo oblékání skutečně tvořené pro úspěšné lidi."

s-31 Přes tyto výzvy vidí společnost Marks & Spencer ve firmě Brooks Brothers velký potenciál, přitom bere v úvahu velmi uznávané jméno a globální vystupování.

s-32 Společnost Marks & Spencer plánuje otevřít ještě zhruba 18 amerických obchodů v příštích pěti letech.

s-33 Firma Brooks Brothers tvrdí, že obchod je v jejích 30 filiálkách v Japonsku a dvou obchodech v Hong Kongu kvetoucí.

s-34 Společnost Marks & Spencer také uvažuje o otevírání obchodů po celé Evropě někdy v budoucnosti.

s-35 Alan Smith, prezident společnosti Marks & Spencer pro Severní Ameriku a Dálný východ, říká, že firma Brooks Brothers je zaměřena na pozvednutí prodeje pomocí rozšíření sortimentu svého zboží a současného udržení si svého "důrazu na tradici."

s-36 Britská mateřská společnost rovněž modernizuje: firma Brooks Brothers, která stále vyrábí téměř všechno své zboží, nedávno zavřela jeden ze svých košilových závodů v Patersonu v New Jersey a zrušila chlapecká oddělení ve všech obchodech kromě dvaceti.

s-37 Firma Brooks Brothers přetváří také své obchody.

s-38 Ve středu předvede renovaci svého stěžejního obchodu na Madison Avenue za 7 milionů dolarů.

s-39 S nově nainstalovanými eskalátory si obchod drží svůj charakteristický vzhled ze dřeva a mosazi, ale méně odstrašuje.

s-40 Více košil a svetrů bude vystaveno na stolech, místo aby byly umístěny ve skleněných vitrínách, takže zákazníci budou moci "přistoupit a osahat si je," říká pan Roberti.

s-41 Protože největší růst v pánských oděvech je v neformálním sportovním oblečení, firma Brooks Brothers shání více tohoto artiklu.

s-42 Celé první patro jejího obchodu na Madison Avenue je nyní vyhrazeno neformálnímu sportovnímu zboží, například lyžařským svetrům, koženým batohům a vlněným baseballovým čepicím za 42 dolarů.

s-43 Hlavním bodem renovace, podle pana Robertiho, je oddělení pánských oděvů šitých na míru, kam firma Brooks Brothers dodala nové styly obleků a nové tkaniny.

s-44 "Obecná představa je, že jsme velice konzervativní a prodáváme jenom jeden typ obleku," říká pan Roberti a myslí tím charakteristický tříknoflíkový "pytlovitý oblek," s rozparkem vzadu uprostřed a hranatým střihem.

s-45 Ale nyní nabízí více modelů se dvěma knoflíky a obleky se zúženou fazónou.

s-46 Také plánuje přidat střih obleků pro atletické muže s širšími rameny.

s-47 Příští jaro téměř 30 % jejich obleků bude mít kalhoty se záhyby, oproti prakticky žádným před pár lety.

s-48 Pan Roberti říká: "Chceme zákazníka nadchnout.


dependency treetext view