PML View

wsj0528.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj0528.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj0528.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj0528.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj0528.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj0528.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj0528.cz.treex.gz

s-1 Poštou přichází obálka.

s-2 Otevřete ji a ze stránky prosebně vykouknou dvě hluboké oči chlapce se snědou tváří.

s-3 Chce se tomu špuntovi do odpadu?

s-4 Je obětí Grammových-Rudmanových škrtů?

s-5 Ne, ale přece jen je ohrožen: Jeho nová situační komedie na televizi ABC potřebuje fanoušky, aby mohla zůstat v éteru.

s-6 Televize ABC neměla s pořady s herci tmavé pleti v hlavních rolích moc úspěchů a producenti nového pořadu jsou trochu zoufalí.

s-7 "Kmenová učebna", pořad o vedoucím pracovníkovi tmavé pleti v reklamě, který přenechá zasedací místnost správní rady třídě čtvrťáků, ve zkoušce sledovanosti propadá.

s-8 Producenti Alyce and Topper Carewovi tedy zalistovali ve svých adresářích a shromáždili jména lidí tmavé pleti, kteří silně ovlivňují mínění, aby mohli spustit reklamní kampaň prostřednictvím pošty.

s-9 Kdyby přilákali jádro publika tmavé pleti, dokázali by pořad udržet při životě alespoň do jarního semestru.

s-10 Využívání reklamní pošty pro televizní pořad je jako chytání velryby na háček s kouskem chleba.

s-11 To se prostě nedělá.

s-12 Avšak použije-li se tento typ nervy drásajícího naléhání, aby se zapůsobilo na povědomí lidí tmavé pleti, je to ještě neobvyklejší.

s-13 Pan Carew si nicméně myslí, že tím, že poštou obešle téměř 10 000 lidí tmavé pleti, kteří tvoří to, co on nazývá "šeptanda", osloví velkou část z více než tří milionů domácností lidí tmavé pleti, které potřebuje.

s-14 Ta "šeptanda" není nijak organizovaná, ale vy i víme, že existuje," říká pan Carew, a tím na mysli ten často záhadně malý svět odborníků a vůdců komunit tmavé pleti.

s-15 "Tohle je velmi osobní, etnický styl," říká pan Carew. "

s-16 Chci, aby o pořadu mluvili lidé u holiče a v salónech krásy i ve frontách na pečená žebírka.

s-17 Chci, aby o tom taky mluvila i bílá Amerika, ale jsem přesvědčen, že rozhoduje právě šeptanda."

s-18 Televize ABC tvrdí, že o činnosti producentů , ale dopisy byly poslány bez souhlasu této televizní společnosti.

s-19 Dopis se ve skutečnosti do televize ABC strefuje kvůli tomu, že s pořady pro lidi tmavé pleti zaostává.

s-20 Mezitím hrozí, že zatímco se pořady nedělního večera snaží udržet se nad vodou v silné konkurenci seriálu "To je vražda, napsala", šeptanda se změní v ticho: Zdá se, že taktika vyvolala pokusné sledování, avšak ohlasy přicházejí jen zvolna.

s-21 Doug Alligood, vedoucí pracovník tmavé pleti v reklamě, který se zajímá o schéma sledovanosti ze strany lidí tmavé pleti, dává Carewovi jedničku za marketingovou kuráž, ale ve své vlažné reakci není osamocen.

s-22 Některé pořady prostě nezaberou, říká, a toto je jeden z nich.


dependency treetext view