PML View

wsj0509.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj0509.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj0509.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj0509.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj0509.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj0509.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj0509.cz.treex.gz

s-1 Po šesté v šesti letech společnost Continental Airlines nového staršího vedoucího pracovníka.

s-2 Předchozím byl D. Joseph Corr, předseda aerolinií, šéf exekutivy a prezident, jmenovaný teprve v minulém prosinci.

s-3 Pan Corr odstoupil, aby se věnoval jiným obchodním zájmům, uvedla letecká společnost.

s-4 Nepodařilo se ho zastihnout, aby se vyjádřil.

s-5 Jako předsedu a šéfa exekutivy ho vystřídá Frank Lorenzo, předseda a šéf exekutivy společnosti Texas Air Corp., mateřské společnosti firmy Continental.

s-6 Pan Lorenzo, 49 let starý, žádá zpět místo, které zastával před přijetím pana Corra.

s-7 Aerolinie také jmenovaly Mickeyho Foreta prezidentem.

s-8 Pan Foret, 44, je po 15 letech zasloužilým pracovníkem firmy Texas Air a její předchůdkyně, firmy Texas International Airlines.

s-9 Docela nedávno býval výkonným viceprezidentem pro plánování a finance ve firmě Texas Air.

s-10 Nejvyšší pracovníci firmy Continental nezůstávají dlouho, zvláště ti naverbovaní odjinud.

s-11 Ale výkonné období pana Corra bylo ještě kratší než je obvyklé.

s-12 Osmačtyřicetiletý pan Corr byl najat převážně proto, že jsou mu připisovány zásluhy za navrácení firmy Trans World Airlines Inc. k výnosnosti, když byl v letech 1986 1988 jejím prezidentem.

s-13 Před tím byl vysokým pracovníkem v průmyslovém podniku.

s-14 Ve firmě Continental snížil finančně ztrátové operace, které se zasloužily o vytvoření skromného zisku ve druhém čtvrtletí tohoto roku.

s-15 Ale pan Corr, ve svém volném čase akrobatický pilot, je pochopitelně frustrován tím, co mu připadá jako omezená svoboda pod panem Lorenzem.

s-16 Přestože během funkčního období pana Corra nebyl ve firmě Continental oficiálně vedoucím pracovníkem, je pan Lorenzo znám bedlivým sledováním provozních jednotek společnosti Texas Air.

s-17 Firma Continental je vlajkovou lodí společnosti Texas Air a po vzchopení se z jednání o konkurzu v roce 1986 byla panem Lorenzem pracně vybudována na svojí současnou velikost.

s-18 Není jasné, jakou roli, pokud vůbec nějakou, měl nedávný průzkum ohledně možného prodeje podílu ve firmě Continental, který provedl pan Lorenzo, v odchodu pana Corra.

s-19 Nicméně jeden zdroj dobře obeznámený s aeroliniemi uvedl, že pan Corr nebyl v průběhu léta předem informován, když pan Lorenzo začal rozhovory s možnými kupci.

s-20 Během svého působení se pan Corr pokusil na řadě schůzí informovat manažery o několika plánech společnosti pro budoucnost, hodně se stýkal a mluvil se zaměstnanci a podporoval školící soustředění, aby se zlepšila image tohoto dopravce.

s-21 Pan Foret je jeden z hrstky vysokých pracovníků, na které pan Lorenzo po léta spoléhal.

s-22 Dříve sloužil na finančně plánovací pozici v jednotce společnosti, firmě Eastern Airlines.

s-23 Jiný dlouhodobý spojenec, Phil Bakes, v současné době stojí v čele firmy Eastern, která je nyní v konkurzním jednání podle zákona 11.

s-24 Pan Bakes se dříve zabýval provozováním firmy Continental.

s-25 Mezi dalšími absolventy jsou Stephen Wolf, nový předseda firmy UAL Inc., a Thomas Plaskett, prezident firmy Pan Am Corp.


dependency treetext view