PML View

wsj0358.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj0358.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj0358.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj0358.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj0358.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj0358.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj0358.cz.treex.gz

s-1 Městské oddělení pro spotřebitelské záležitosti obvinilo společnost Newmark & Lewis Inc. z toho, že nesplnila svůj slib snížení cen.

s-2 V civilním procesu zahájeném na státním Nejvyšším soudu státu New York úřad uvedl, že tento řetězec maloobchodních levných prodejců spotřební elektroniky a zařízení klamal reklamou, když v reklamní kampani, která začala 1. června, tvrdil, že "snížil cenu všech výrobků".

s-3 Úřad uvedl, že sledoval inzerované ceny společnosti Newmark & Lewis před i po této reklamní kampani, a zjistil, že ceny alespoň 50 různých výrobků se buď zvýšily, nebo zůstaly stejné.

s-4 Na konci května společnost Newmark & Lewis zveřejnila svůj plán snížit ceny o 5 20 % a odstranit to, čemu říkala "standardní praktiky maloobchodních slev", tj. dojednávání jednotlivých obchodů se zákazníky.

s-5 Spotřebitelský úřad také žaloval pokračující strategii společnosti Newmark & Lewis, kdy se chlubí "novými nižšími cenami", když se údajně od 1. června ceny nesnížily.

s-6 Richard D. Lewis, prezident tohoto řetězce se 47 obchody, hájil cenovou kampaň společnosti slovy, že neužila "klamného výrazu 'snížení z původních cen'".

s-7 Lewis uvedl, že společnost označila cenovky a dělala reklamu na své "nejnižší možné ceny" pro všechny své výrobky, aby snížila zmatení veřejnosti.

s-8 Lewis uvedl, že společnost dala Oddělení pro spotřebitelské záležitosti "kvanta dokumentů", aby podložila svá tvrzení, a "všelijak se snažila vyhovět" všem požadavkům úřadu.

s-9 Ve své žalobě žádá spotřebitelský úřad pokuty v hodnotě 1 000 dolarů za každé porušení zákona na ochranu spotřebitele tohoto města, náklady na šetření a soudní příkaz na prevenci toho, aby Newmark & Lewis pokračovala ve své údajně klamné reklamě.


dependency treetext view