PML View
wsj0294.cz
mrp-layer | PCEDT/mrp/wsj0294.cz.mrp.gz |
---|
a-layer | PCEDT/pml/wsj0294.cz.a.gz |
---|
m-layer | PCEDT/pml/wsj0294.cz.m.gz |
---|
t-layer | PCEDT/pml/wsj0294.cz.t.gz |
---|
w-layer | PCEDT/pml/wsj0294.cz.w.gz |
---|
treex-layer | PCEDT/treex/wsj0294.cz.treex.gz |
---|
s-1
Arbitr
přiznal
pilotům
společnosti
Eastern
Airlines
nevyplacenou
mzdu
ve
výši
60
až
100
milionů
dolarů,
což
je
rozhodnutí,
které
by
tomuto
dopravci
mohlo
zkomplikovat
reorganizaci
podle
konkurzního
práva.
s-2
Společnost
Eastern,
jednotka
společnosti
Texas
Air,
uvedla,
že
tento
výnos
přezkoumává,
aby
posoudila,
zda
se
může
odvolat.
s-3
Není
jasné,
zda
společnost
Eastern
uspěje
a
změní
arbitrovo
rozhodnutí
učiněné
v
dlouhotrvajícím
sporu
o
"rovnost
platů",
který
předchází
jak
žádosti
přepravce
o
ochranu
podle
Kapitoly
11,
tak
jeho
akvizici
společností
Texas
Air
z
roku
1986.
s-4
Veškeré
dřívější
soudní
úsilí
společnosti
Eastern
odvrátit
požadavky
pilotů
skončilo
neúspěchem.
s-5
Mluvčí
společnosti
Eastern
řekl,
že
od
výnosu
arbitra
neočekává
"žádný
celkový
věcný
účinek
na
strategický
plán
společnosti".
s-6
Odborníci
na
konkurzní
právo
řekli,
že
zákon
se
ohledně
toho,
jak
takový
arbitrážní
výnos
může
ovlivnit
případ
společnosti,
nevyjadřuje
jasně.
s-7
Jako
každý
jiný
věřitel
budou
i
piloti
muset
požádat
soud
o
výplatu
žalobního
nároku.
s-8
To
může
ponechat
velkou
svobodu
konkurznímu
soudci
USA
Burtonu
R.
Liflandovi
při
rozhodování,
jakou
částku,
pokud
vůbec
nějakou,
piloti
ve
skutečnosti
inkasují.
s-9
V
srpnu
vydal
výnos,
který
umožnil
pilotům
přednést
stížnosti
týkající
se
nevyplacené
mzdy
před
arbitrem.
s-10
Smlouva
pilotů
se
společností
Eastern
požaduje
oboustranně
přijatelného
soukromého
arbitra,
který
najde
řešení
pro
všechny
stížnosti.
s-11
V
oficiálním
prohlášení
zaměstnancům
společnost
Eastern
uvedla,
že
společnost
byla
výnosem
zklamána.
s-12
"Dluh
je
zcela
přemrštěný,"
stojí
v
prohlášení.
s-13
Právník
Sdružení
dopravních
pilotů
James
Linsey
řekl,
že
piloti
jsou
velice
spokojeni.
s-14
"Je
to
rána
nejen
pro
společnost
Eastern,
ale
pro
celý
věřitelský
výbor,"
řekl.
s-15
Věřitelský
výbor
společnosti
Eastern
byl
i
se
společností
zásadně
proti
žalobnímu
nároku
pilotů,
který,
kdyby
byl
vyplacen,
by
pocházel
z
peněz,
o
nichž
oba
subjekty
doufají,
že
je
použijí
na
vyrovnání
jiných
konkurzních
nároků.
s-16
Společnost
Eastern
a
její
věřitelé
jsou
v
posledních,
choulostivých
fázích
vyjednávání
o
druhém
plánu
na
reorganizaci,
aby
bylo
možno
splatit
dluhy
této
letecké
společnosti.
s-17
Dřívější
plán,
který
věřitelé
schválili
v
červenci,
se
rozpadl,
když
společnost
Eastern
změnila
svůj
obchodní
plán.
s-18
Zda
byl
žalobní
nárok
pilotů
vůbec
v
některém
z
těchto
plánů
zahrnut,
není
známo.
s-19
Ve
sporu
mezi
společností
Eastern
a
jejími
piloty
jde
o
ustanovení
týkající
se
"rovnosti
platů"
ve
smlouvách
s
piloty.
s-20
Toto
ustanovení
bylo
součástí
dohody,
ve
které
piloti
souhlasili
se
značným
snížením
své
mzdy,
pokud
nedostane
přidáno
ani
žádná
jiná
pracovní
skupina.
s-21
Krátce
poté,
co
nad
společností
Eastern
převzala
kontrolu
společnost
Texas
Air,
byl
některým
vedoucím
pracovníkům
Odborového
svazu
mechaniků
zvýšen
plat
o
20
%.
s-22
Piloti
tvrdili,
že
to
znamená
zvýšení
platu
i
pro
ně.
s-23
Společnost
Eastern
nárok
zpochybnila,
avšak
na
stranu
pilotů
se
přiklonil
federální
okresní
soud,
odvolací
soud
a
nyní
i
arbitr.
s-24
Tyto
dvě
strany
se
nejsou
schopny
dohodnout
ani
na
tom,
o
jaké
množství
peněz
se
jedná.
s-25
Piloti
hovoří
o
částce
až
100
milionů
dolarů,
společnost
pouze
o
65
milionech
dolarů.
s-26
Jiný
arbitr
se
věnuje
jinému
případu
rovnosti
platů,
který
se
týká
společnosti
Eastern
a
jejích
pilotů
a
vyvstal
z
podobných
okolností
včetně
samostatného
zvýšení
platů
poskytnutého
jinému
odborovému
svazu.
s-27
Rozsudek
v
této
záležitosti
je
očekáván
nejdříve
v
polovině
listopadu.
s-28
Je
ironií,
že
mnoho
zúčastněných
pilotů
už
ze
společnosti
Eastern
odešlo
a
nebo
u
tohoto
dopravce,
který
9.
března
zažádal
o
ochranu
proti
úpadku,
stále
stávkují.
s-29
Zhruba
800
pilotů
opustilo
řady
demonstrantů
a
vrátilo
se
do
práce.
dependency tree
•
text view