PML View

wsj0116.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj0116.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj0116.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj0116.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj0116.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj0116.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj0116.cz.treex.gz

s-1 Pokud byste skutečně radši chtěli Buicka, neodcházejte z domova bez karty American Express.

s-2 Tak nějak by ten slogan mohl znít.

s-3 Společnost American Express Co. a sužovaná divize Buick společnosti General Motors Corp. (GM) spojují síly v propagační akci orientované na zvýšení prodejů Buicku a zároveň rozšíření karty American Express.

s-4 Obě společnosti nabízejí čtyřdenní dovolenou pro dva těm kupcům Buicku, kteří uhradí celou částku nebo její díl zelenou kartou American Express.

s-5 Asi pěti milionům držitelů karet začaly společnosti rozesílat dopisy vysvětlující tento program, který bude zahájen 18. října a skončí 18. prosince.

s-6 Náklady na program nesdělila ani jedna společnost.

s-7 Buick nabídl společnosti American Express společnou propagační akci, protože držitelé jejích karet zpravidla mívají "dobrou úvěrovou historii" a "dobře platí", uvedla mluvčí divize.

s-8 American Express rovněž zastupuje vysokoúrovňový obraz, "o jehož zavedení usilujeme," dodala.

s-9 Buick se v posledních několika letech snaží vrátit ke své pověsti "auta pana doktora" - produktu pro majetné odborníky.

s-10 Prodej modelu roku 1989 byl ve srovnání s předešlým rokem zhruba stejný, ačkoli prodeje v tomto průmyslu klesly.

s-11 Ale od 1. října, kdy byl na trh uveden model 1990, se prodej Buicku propadl o 33 %.

s-12 Pro společnost American Express je propagace součástí snah rozšířit používání své karty při maloobchodních prodejích, kde společnost očekává většinu svého budoucího růstu.

s-13 Karta byla tradičně používána především při cestování a výdajích na zábavu.

s-14 Phillip Riese, výkonný viceprezident American Express, říká, že propagační akce s Buickem je první společná akce jeho společnosti s výrobcem aut, ale že " naději, že (bude) první z mnoha" v rámci snah společnosti propagovat svou zelenou kartu jako "jedinou kartu, kterou pro péči o auto budete potřebovat".

s-15 American Express za tímto účelem podepisuje smlouvy s čerpacími stanicemi, opravnami, pneuservisy a prodejci aut, aby i oni kartu přijímali.

s-16 Řada prodejců aut nyní umožňuje kupujícím, aby část nebo celou částku hradili kartou American Express, ovšem využívá toho jen málo majitelů karet, říká Phillip Riese.

s-17 Dosud však kupující, kteří chtěli část kupní ceny uhradit prostřednictvím General Motors Acceptance Corp. (GMAC), nemohli realizovat platbu kartou kvůli potenciálnímu porušení zákonů o zveřejňování podmínek poskytnutí úvěru a zákona o utajovaných skutečnostech ohledně finančních částek, uvádí mluvčí finanční sekce společnosti GM.

s-18 GMAC nakonec program Buicku schválila, říká, protože zelenou kartou American Express je možno platit jen přímo částku uvedenou v pokladně, takže se žádné informace o jiných částkách nepřenášejí.

s-19 Phillip Riese též říká: American Express považuje GM a Buicka za "velmi sofistikované přímé prodejce", takže "společnými silami jsme dokázali maximalizovat potenciál přímého prodeje".

s-20 Buick je navíc v řadách držitelů karet American Express velmi vážená značka, uvádí mluvčí American Express.

s-21 Když společnost provedla poštovní výzkum mezi držiteli svých karet, o jakých autech by se rádi dozvěděli kvůli případné koupi, umístil se Buick na čtvrtém místě mezi americkými auty a v první desítce všech aut, uvedla mluvčí.

s-22 American Express přes 24 milionů držitelů karet ve Spojených státech, přičemž více než polovina zelenou kartu.

s-23 GMAC sledovala členský seznam držitelů karet starších třiceti let v rodinách, jejichž příjmy přesahují 45 000 dolarů, kteří "nevynechali žádnou platbu", uvedla mluvčí.

s-24 Asi 3,8 milionu z pěti milionů, kteří obdrží dopis, byla ze strany GMAC předem schválena půjčka.

s-25 Těchto 3,8 milionu rovněž velkou naději, že získá srážku jednoho procentního bodu ze sazeb, které uvádí GMAC a jež začínají na 6,9 % u smluv na dva roky.

s-26 Mluvčí pobočky Visa International ve Spojených státech uvádí, že jeho společnost využívá reklamu, aby podnítila používání karet, ale neplánuje nic podobného, jako je spolupráce mezi Buickem a American Express.

s-27 Na propagační akci s Buickem se podílejí tři divize American Express: divize služeb zodpovídající za všechny obchodníky a společnosti, které přijímají kartu, divize cestování a divize obchodního prodeje.

s-28 Balíčky na dovolenou zahrnují ubytování v hotelu a v některých případech výlety a vstupenky na různé atrakce, nikoliv ovšem stravování.

s-29 Místy určení jsou Chicago, Honolulu, Las Vegas v Nevadě, Los Angeles, Miami Beach na Floridě, New Orleans, New York, Orlando na Floridě, San Francisco a Washington.

s-30 Kupec, který se rozhodne, že na místo určení poletí, si sice musí zaplatit letenku, ale pro společníka dostane letenku zdarma, poletí-li se společností United Airlines.

s-31 Na místě určení si mohou tito kupci vybrat z několika odměn včetně starožitných hodin nebo videorekordérů.

s-32 Držitelé karet, kteří obdrží dopis, rovněž mohou v rámci soutěže získat jako odměnu auta Buick nebo dovolenou na Havaji.

s-33 Pokud se zúčastní zkušební jízdy Buickem, obdrží kalkulačku od American Express.

s-34 Nejedná se o první propagaci Buicku spojenou s cestováním.

s-35 Tato společnost před několika lety nabízela kupcům svého luxusního vozu Riviera dva lístky na okružní výlet se společností Trans World Airlines.

s-36 Buick tenkrát uvedl, že propagační akce přispěla k tomu, že prodej Riviery překročil předpoklad divize o více než 10 %.


dependency treetext view