PML View

wsj0012.cz

mrp-layerPCEDT/mrp/wsj0012.cz.mrp.gz
a-layerPCEDT/pml/wsj0012.cz.a.gz
m-layerPCEDT/pml/wsj0012.cz.m.gz
t-layerPCEDT/pml/wsj0012.cz.t.gz
w-layerPCEDT/pml/wsj0012.cz.w.gz
treex-layerPCEDT/treex/wsj0012.cz.treex.gz

s-1 Časopis Newsweek, který se snaží držet krok s konkurenčním časopisem Time, vyhlásil pro rok 1990 nové sazby inzerce a uvedl, že představí nový pobídkový plán pro inzerenty.

s-2 Nový plán inzerce časopisu Newsweek, jednotky společnosti Washington Post Co., je druhým pobídkovým plánem, který časopis v rozpětí tří let inzerentům nabídl.

s-3 Plány, které poskytují inzerentům slevy za udržování či zvyšování výdajů za inzerci, se staly pevnými součástmi zpravodajských týdeníků a podtrhují zuřivý konkurenční boj mezi časopisem Newsweek, časopisem Time společnosti Time Warner Inc. a časopisem U. S. News & World Report Mortimera B. Zuckermana.

s-4 Čerstvě jmenovaný prezident časopisu Newsweek Alan Spoon oznámil, že inzertní sazebníky se budou v lednu o 5 % zvyšovat.

s-5 Jedna celá strana časopisu Newsweek ve čtyřech barvách bude stát 100 980 dolarů.

s-6 Časopis Time v polovině října snížil svůj garantovaný prodaný náklad pro rok 1990, aniž by zvýšil inzertní sazby za stránku; s nižším počtem prodaných výtisků bude inzertní sazba na jednoho předplatitele o 7,5 % vyšší; celá stránka v časopisu Time vyjde asi na 120 000 dolarů.

s-7 Časopis U. S. News svůj inzertní sazebník pro rok 1990 ještě neoznámil.

s-8 Časopis Newsweek oznámil, že představí "Nákladový úvěrový plán", který uděluje inzerentům prostorové kredity za "obnovenou inzerci".

s-9 Časopis odmění "stránkovými bonusy" ty inzerenty, jejichž výdaje v roce 1990 dosáhnou nebo přesáhnou výdaje za rok 1989, pokud v roce 1989 utratili 325 000 dolarů a v roce 1990 utratí 340 000 dolarů.

s-10 Spoon popřel, že by tento plán byl pokusem o zastavení poklesu počtu stránek inzerce v prvních devíti měsících roku 1989; podle Vydavatelského informačního úřadu klesl počet reklamních stránek časopisu Newsweek oproti minulému roku o 3,2 % na 1 620.

s-11 "Ve skutečnosti záleží na tom, kolik inzerenti platí za stránku, a v tomto ohledu jsme na tom tento podzim dobře," řekl Spoon.

s-12 Časopisy Newsweek i U. S. News zvyšovaly v posledních letech prodaný náklad i bez nadměrného obdarovávání předplatitelů elektronikou, jako jsou telefony a hodinky.

s-13 Avšak žádný ze tří velkých týdeníků zvýšený prodaný náklad nezaznamenal v poslední době.

s-14 Podle Úřadu pro ověřování nákladu tisku měl časopis Time, největší týdeník, průměrný prodaný náklad 4 393 237 výtisků, což je pokles o 7,3 %.

s-15 Prodaný náklad časopisu Newsweek za první pololetí 1989 byl 3 288 453 výtisků, stejný jako za stejné období loňského roku.

s-16 Prodaný náklad časopisu U. S. News klesl za totéž období o 2,6 % na 2 303 328 výtisků.


dependency treetext view