ln94200_140

ln94200_140

ProjectPDT
Genreletter

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Rozmarné léto (LN 16. 8. 1994)

V článku jsou uváděna fakta, svědčící o neznalosti základních změn, které proběhly v lázeňství v rámci transformace zdravotnictví. Není nutno předpokládat jejich znalost u redaktora, ale zaráží to u ředitelky lázní.

Lázeňské poukazy již neexistují. Nahradily je Návrhy na lázeňskou péči. Ty vypisuje ošetřující lékař a pobyt v lázních je organickou součástí léčebného procesu. Revizní lékař pojišťovny návrh pouze potvrdí a pojišťovna jej uhradí.

Představa paní ředitelky, že revizní lékař vybírá či doporučuje určité lázně, je mylná. Záleží pouze na ošetřujícím lékaři. Tento lékař lázně předepisuje, měl by znát indikační seznam, podle léčebného efektu by měl časem zhodnotit kvalitu jednotlivých lázní.

Pokud bude paní ředitelka čekat, že revizní lékaři pojišťoven naplní lázně v Bílině, pak nevidím budoucnost těchto lázní růžově.

Z dopisu MUDr. Karla Kuklety, Písek


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View