es_149.08

es_149.08

ProjectPDTSC

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Co je na tomto snímku ? To je rozestavěné depo , podle obrázku na Hostivaři . To je druhé depo , protože pražské metro tři depa , Kačerov jako první , Hostivař a Zličín . To je z doby výstavby . Jak dlouho jste u dráhy pracoval ? U dráhy pět let a u metra 34,5 . Řídil jste i metro ? Taky , ale nemám na to zkoušky . Řídil jsem jenom pod dozorem kolegů , kteří na to oprávnění měli . Kolik souprav je v Praze ? Kolik souprav ? To bychom museli podělit . Vozů je asi tak 600 , děleno pěti , tak nějakých 120 souprav . Pět krát dvanáct je šedesát . Kolik se do nich vejde lidí ? Řádově 200 lidí do vozu , takže tisíc 1 200 lidí do soupravy . Myslíte si , že by tu mělo být více tras metra ? Uvažuje se ještě o čtvrté , ta bude asi poslední . Jinak to bude asi stačit . Maximálně se bude dělat takzvané okruhování . To znamená , že se vytvoří ještě nějaké propojení mezi linkami , které se zatím křížujou jenom v centru města . Propojily by se i některé okrajové stanice , ale to je hudba daleké budoucnosti . Byl jste v metru i v jiných městech ? Asi v 35 . To jich je tolik ? Na světě je asi tak kolem stovky meter . Kde je největší metro ? Největší v Evropě je určitě Londýn . Na světě nemám tušení , ale myslím si , že velikou síť New York . Možná , že s ním soupeří Tokio , nejsem si jistý . Děkuji . Je tu poslední fotka . Co je na tomto snímku ? Tam vidíte , že jsem s jedním malym Rusem , Moskvičem . To je fotka , která je udělaná před nádražím v Čopu , kde jsme byli přebírat vozy . Shodou okolností jako protiparta moskevského výrobního závodu s těmi novými vozy přijel i tenhleten . A protože byl proti mně kuriozně malý a zase kuriozně přerostlý , tak nás dali kolegové dohromady a vyfotili jako dva úžasné spolupracovníky , Pata a Patašona . Kolik měříte ? Tak 195 , 196 . Byla pro vás vaše výška v životě výhodou ? Výhoda je asi především v tom , že pokud se člověk na něco díval , viděl dobře přes hlavy ostatních lidí . Jinak si myslím , že to žádná zvláštní výhoda není . Teď problém není , ale dřív byl problém s oblékáním . Pro i jako lyžaře byl problém vysoko položené těžiště , takže to taky bylo trošku obtížnější . Děkuji vám za rozhovor . Není zač . Velice hezky se mi s vámi povídalo . Mně s vámi taky . Na shledanou . Na shledanou .

Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View