wsj1287.cz

wsj1287.cz

Date19
Source typenws
Year19
Text typeinf

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Společnost International Business Machines Corp. odhalila svou rozsáhlou strategii, jak se vypořádat s největším problémem, který řeší výrobci, když převádějí svůj provoz na počítače: většina strojů spolu nedokáže komunikovat. Společnost zveřejnila více než 50 produktů, především softwarových, které byly navrženy, aby sjednotily tři oblasti výrobních postupů - výrobu, projekci a plánování výroby. Konečným cílem je zvýšit tok informací do hlavní počítačové sítě výrobce pro plánování obchodu, marketingu a dalších akcí. Výrobci již utratili za automatizaci tolik, že jsou jedním z nejvýznamnějších zdrojů příjmů počítačového odvětví. Mnozí výrobci však zjišťují, že kvůli změti počítačových jazyků používaných různými stroji, včetně robotů a obráběcích strojů, se komunikace mezi různými počítači stala téměř nemožnou. Oznámení společnosti IBM, které bylo očekáváno a které dnes bude oficiálně předloženo zákazníkům, rovněž představuje pokus, jak získat důvěryhodnost u výrobců, u nichž dlouho dominuje společnost Digital Equipment Corp. a kde nedávno získala podíl na trhu i společnost Hewlett-Packard Co. Konzultanti uvedli, že bude chvíli trvat, než všechny součásti strategie společnosti IBM zapadnou na správné místo, přestože konkrétní produkty, které společnost IBM zveřejnila, budou všeobecně dostupné na konci prvního čtvrtletí. Sam Albert, konzultant ze Scarsdale ve státě New York řekl, že v minulosti vyvíjela společnost IBM rozsáhlé softwarové strategie pouze pro problémy, které překračovaly hranice jednotlivých odvětví. Řekl, že věří, že rozhodnutí společnosti IBM investovat toto úsilí do jednoho odvětví ukázalo, že společnost začíná brát problémy zákazníků vážně a že jen neprodává technologie. Řekl, že očekává, že společnost IBM v nejbližších měsících zveřejní podobné strategie i pro jiná odvětví. Krok společnosti IBM je neobvyklý i v jejím přístupu k marketingu. Místo, aby jen vysílala marketingové pracovníky klepat na dveře zákazníků, dává společnost IBM k dispozici několik set svých lidí, aby projednávali konkrétní potřeby výrobců. Výrobní pracovníci společnosti IBM také budou schopni dodat software, který společnost IBM interně vyvinula, a budou schopni vytvořit tým se zákazníkem, aby společně řešili jeho výrobní problémy. Společnost IBM se očividně dokáže na základě svých odborných znalostí vypořádat s problémy týkajícími se počítačové výroby, ale mohla by také pomoci zákazníkům se softwarem, aby se vyrovnali s takovými věcmi, jako jsou změny technické dokumentace. "Možná nemáme všechny výrobní problémy, ale máme jich většinu," řekl George Conrades, marketingový manažer společnosti IBM.


Download Source DataDownload textDependenciesPML ViewPML-TQ Tree View