Dependency Tree

jv_133.08

Date19
Year19

Select a sentence

s-1 Byli jsme ubytováni v Bedřichově .
s-2 Byla to veliká zotavovna .
s-3 Spolu se svým synem jsem často jezdívala na dovolenou sama .
s-4 Někdy s námi jezdil také manžel , ale potom propadnul kamarádům a hospodám .
s-5 Nerad jezdil na dovolené , protože kamarádi s hospodou nebyli za rohem .
s-6 Někdy se uvolil , že s námi jezdil , ale často jsem se svým synem jezdila sama .
s-7 Potom jsem si na to zvykla , takže mi to tak nevadilo .
s-8 To je dovolená , kde jsem byla se svým synem .
s-9 Jeli jsme lanovkou nahoru na Medvědín a pak pěšky zase do Špindlerova Mlýna .
s-10 Jaké měl váš syn koníčky ?
s-11 S mým synem to bylo hodně komplikované .
s-12 Neužila jsem si takovou radost jako některé maminky , protože můj syn byl dyslektik a dysgrafik .
s-13 V době to nebylo tak moc prozkoumané , takže jeho nástup do první třídy byla katastrofa .
s-14 Byla tam starší paní učitelka , která mi do notýsku napsala , že můj syn je lehce " encefalitidní " .
s-15 Musela jsem jít do nějaké psychologické poradny .
s-16 Tam mi teprve řekli , že to není žádná vada , která se týká inteligence .
s-17 Trpí tím asi deset procent chlapecké populace a je teda dyslektik a dysgrafik .
s-18 Můj syn kupodivu potom měl zálibu třeba ve vlakovém modelářství .
s-19 Měli jsme pak doma ohromný panel vlaků , který si udělal sám .
s-20 Ten panel byl dvakrát asi metr a půl .
s-21 Byla to opravdu velká složitá práce .
s-22 Sháněli jsme vláčky a koleje .
s-23 Když jsem jela třeba do NDR , měla jsem vždycky napsaný seznam , co mám odtamtud přivést , jaké lampy a podobně .
s-24 Jeho bavilo vlakové modelářství .
s-25 Byl to asi jeho největší koníček .
s-26 Co studoval ?
s-27 Můj syn nestudoval nic .
s-28 Za celý život nepřečetl žádnou knížku .
s-29 Vzhledem k dysleksii pro něj bylo čtení utrpením .
s-30 Přestože jsem mu koupila nádherný knížky , Vinnetoua , Robinsona Crusoe , tak to většinou nepřečetl .
s-31 S utrpením přečetl pár stránek a přestalo ho to bavit .
s-32 Ve škole vůbec neměl dobré známky .
s-33 Byl veliký problém , co půjde dělat vyjde školu .
s-34 Pořád tvrdil , že by ho bavil obor kuchař .
s-35 Na ten obor se vůbec nemohl dostat .
s-36 Nakonec šel do učiliště na prodavače potravin , ale to ani nedokončil .
s-37 Byla to bohužel špatná doba .
s-38 V době tady byla Sametová revoluce .
s-39 Tvrdilo se , že je demokracie .
s-40 Nikdo nic nemusel .
s-41 Tihleti mladí kluci to bohužel chápali taky tak , že nic nemusí .
s-42 Byli v pubertě , takže to bylo strašné období .
s-43 Docela nerada na to vzpomínám .
s-44 Čím se pak v životě živil ?
s-45 To pro taky není moc hezká kapitola života .
s-46 Můj syn se v učilišti chytl nějaké nedobré party .
s-47 Paní ředitelka mi tehdy oznámila , že takovou třídu kluků tam snad v životě ještě neměli .
s-48 Bylo to poznamenané Sametovou revolucí .
s-49 Bohužel tu začaly být hrací automaty a všechny tyto neřesti .
s-50 Můj syn se začal všelijak flákat .

Text viewDownload CoNNL-U