s-1
| Byli
jsme
ubytováni
v
Bedřichově
.
|
s-2
| Byla
to
veliká
zotavovna
.
|
s-3
| Spolu
se
svým
synem
jsem
často
jezdívala
na
dovolenou
sama
.
|
s-4
| Někdy
s
námi
jezdil
také
manžel
,
ale
potom
propadnul
kamarádům
a
hospodám
.
|
s-5
| Nerad
jezdil
na
dovolené
,
protože
kamarádi
s
hospodou
nebyli
za
rohem
.
|
s-6
| Někdy
se
uvolil
,
že
s
námi
jezdil
,
ale
často
jsem
se
svým
synem
jezdila
sama
.
|
s-7
| Potom
už
jsem
si
na
to
zvykla
,
takže
mi
to
až
tak
nevadilo
.
|
s-8
| To
je
dovolená
,
kde
jsem
byla
se
svým
synem
.
|
s-9
| Jeli
jsme
lanovkou
nahoru
na
Medvědín
a
pak
pěšky
zase
do
Špindlerova
Mlýna
.
|
s-10
| Jaké
měl
váš
syn
koníčky
?
|
s-11
| S
mým
synem
to
bylo
hodně
komplikované
.
|
s-12
| Neužila
jsem
si
až
takovou
radost
jako
některé
maminky
,
protože
můj
syn
byl
dyslektik
a
dysgrafik
.
|
s-13
| V
té
době
to
nebylo
až
tak
moc
prozkoumané
,
takže
jeho
nástup
do
první
třídy
byla
katastrofa
.
|
s-14
| Byla
tam
starší
paní
učitelka
,
která
mi
do
notýsku
napsala
,
že
můj
syn
je
lehce
"
encefalitidní
"
.
|
s-15
| Musela
jsem
jít
do
nějaké
psychologické
poradny
.
|
s-16
| Tam
mi
teprve
řekli
,
že
to
není
žádná
vada
,
která
se
týká
inteligence
.
|
s-17
| Trpí
tím
asi
deset
procent
chlapecké
populace
a
je
teda
dyslektik
a
dysgrafik
.
|
s-18
| Můj
syn
kupodivu
potom
měl
zálibu
třeba
ve
vlakovém
modelářství
.
|
s-19
| Měli
jsme
pak
doma
ohromný
panel
vlaků
,
který
si
udělal
sám
.
|
s-20
| Ten
panel
byl
dvakrát
asi
metr
a
půl
.
|
s-21
| Byla
to
opravdu
velká
složitá
práce
.
|
s-22
| Sháněli
jsme
vláčky
a
koleje
.
|
s-23
| Když
jsem
jela
třeba
do
NDR
,
měla
jsem
vždycky
napsaný
seznam
,
co
mám
odtamtud
přivést
,
jaké
lampy
a
podobně
.
|
s-24
| Jeho
bavilo
vlakové
modelářství
.
|
s-25
| Byl
to
asi
jeho
největší
koníček
.
|
s-26
| Co
studoval
?
|
s-27
| Můj
syn
nestudoval
nic
.
|
s-28
| Za
celý
život
nepřečetl
žádnou
knížku
.
|
s-29
| Vzhledem
k
té
dysleksii
pro
něj
bylo
čtení
utrpením
.
|
s-30
| Přestože
jsem
mu
koupila
nádherný
knížky
,
Vinnetoua
,
Robinsona
Crusoe
,
tak
to
většinou
nepřečetl
.
|
s-31
| S
utrpením
přečetl
pár
stránek
a
přestalo
ho
to
bavit
.
|
s-32
| Ve
škole
vůbec
neměl
dobré
známky
.
|
s-33
| Byl
veliký
problém
,
co
půjde
dělat
až
vyjde
školu
.
|
s-34
| Pořád
tvrdil
,
že
by
ho
bavil
obor
kuchař
.
|
s-35
| Na
ten
obor
se
vůbec
nemohl
dostat
.
|
s-36
| Nakonec
šel
do
učiliště
na
prodavače
potravin
,
ale
to
ani
nedokončil
.
|
s-37
| Byla
to
bohužel
špatná
doba
.
|
s-38
| V
té
době
tady
byla
Sametová
revoluce
.
|
s-39
| Tvrdilo
se
,
že
je
demokracie
.
|
s-40
| Nikdo
nic
nemusel
.
|
s-41
| Tihleti
mladí
kluci
to
bohužel
chápali
taky
tak
,
že
nic
nemusí
.
|
s-42
| Byli
v
pubertě
,
takže
to
bylo
strašné
období
.
|
s-43
| Docela
nerada
na
to
vzpomínám
.
|
s-44
| Čím
se
pak
v
životě
živil
?
|
s-45
| To
pro
mě
taky
není
moc
hezká
kapitola
života
.
|
s-46
| Můj
syn
se
v
učilišti
chytl
nějaké
nedobré
party
.
|
s-47
| Paní
ředitelka
mi
tehdy
oznámila
,
že
takovou
třídu
kluků
tam
snad
v
životě
ještě
neměli
.
|
s-48
| Bylo
to
poznamenané
Sametovou
revolucí
.
|
s-49
| Bohužel
tu
začaly
být
hrací
automaty
a
všechny
tyto
neřesti
.
|
s-50
| Můj
syn
se
začal
všelijak
flákat
.
|