Dependency Tree

ak_051.09

Date19
Year19

Select a sentence

s-1 Pořád .
s-2 I se svým druhým mužem a s dětmi .
s-3 Pořád to zůstalo .
s-4 Je tam božský klid , viďte ?
s-5 Je tam božský klid .
s-6 Je tam krásně , božský klid .
s-7 Každé roční období , i každé počasí je něčím hezké .
s-8 Nemám špatnou náladu , když prší .
s-9 Líbí se mi to také .
s-10 Venku je vždycky hezky .
s-11 Jezdíte vždycky celá parta pohromadě ?
s-12 Teď ne .
s-13 Teď se s touhle partou scházím velmi málo .
s-14 To byla parta navázaná na mého prvního muže .
s-15 I když on s nimi taky tak často nejezdí .
s-16 se orientuju víc na rodinu .
s-17 Hlídám hodně vnoučata .
s-18 Jezdím více s rodinou .
s-19 Není na to tolik času .
s-20 Tak bych to vyjádřila .
s-21 Rozumím .
s-22 Chcete se podívat na další fotku ?
s-23 Ráda .
s-24 Uvidíme , co čeká .
s-25 Co je tohle zač ?
s-26 To je z mého kantorského maturitního plesu , když maturovala moje třída .
s-27 Je to " pracovní " fotografie .
s-28 Žák si zřejmě vede na maturitní sólo učitelů .
s-29 Vzpomínám na tu třídu i na tohoto žáka ráda , protože měl takový zvláštnější osud .
s-30 Určitě zvláštnější mezi těmi studenty .
s-31 Zamiloval se .
s-32 Zamilovali se natolik , že měli děťátko ještě před maturitou .
s-33 Těsně před maturitou se jim narodilo děťátko .
s-34 Přišli mně to tenkrát , když ještě děťátko mohli dát pryč , říct .
s-35 Přišli na poradu .
s-36 Zřejmě jsme se v radách shodli i s rodiči .
s-37 Tenhle žák dneska tři děti a mají šťastné manželství .
s-38 To se vždycky nepovede , když mají v sedmnácti , osmnácti , devatenácti tyhle problémy a starosti .
s-39 Zřejmě měli ale pevný charakter a tolerance a rodiče pomohli .
s-40 Všechno se prostě spojilo v to dobré .
s-41 To je moc hezké .
s-42 Jaký to byl žák ?
s-43 Průměrný .
s-44 Když bych si teďka měla vzpomenout na jeho jméno . . .
s-45 Je to hezkých pár let .
s-46 Vím , jmenoval se Mirek Blabol .
s-47 Teď jsem si vzpomněla .
s-48 Byl to hodný kluk , ale na výuku průměrný chlapec .
s-49 To ale vůbec nerozhoduje .
s-50 Byl to chlapec , který se uměl chovat , věděl , co je dobře , co špatně .

Text viewDownload CoNNL-U