s-1
|
Co
všechno
je
pro
rallye
důležité
|
s-2
|
co
si
o
tom
myslíme
|
s-3
|
Co
všechno
je
pro
rallye
důležité
|
s-4
|
Jubilejní
XX.
|
s-5
|
Rallye
Bohemia
musela
uspokojit
každého
příznivce
automobilových
soutěží.
|
s-6
|
Je
ovšem
škoda,
že
se
naše
domácí
špička
takhle
pohromadě
sejde
k
urputným
bojům
jen
jednou
za
rok.
|
s-7
|
Desetitisíce
diváků
kolem
trati
mohly
obdivovat
nejen
jezdecké
umění,
ale
také
spoustu
atraktivních
vozů
zahraniční
výroby.
|
s-8
|
Jen
fordů
bylo
na
startovní
listině
šestnáct.
|
s-9
|
Není
ovšem
ford
jako
ford.
|
s-10
|
Ten
nejlepší,
který
se
podle
mínění
znalců
blíží
továrním
"áčkovým"
escortům,
mají
Trajboldovi.
|
s-11
|
A
naopak
Blahnova
sierra
spíš
už
dosluhuje.
|
s-12
|
Nejde
ale
jen
o
cenu
a
náklady
na
přípravu
vozu.
|
s-13
|
Znovu
se
ukázalo,
že
neméně
důležitý
je
i
doprovod
na
trati.
|
s-14
|
A
tak
zatímco
Křeček
odpadl
z
prvního
místa
zejména
proto,
že
měl
jen
jeden
doprovodný
vůz
a
nestihl
v
potřebný
okamžik
vyměnit
pneumatiky,
vítěze
Blahnu
provázely
tři
vozy
a
druhého
v
cíli
Valouška
dokonce
šest.
|
s-15
|
Tradičně
perfektní
doprovod,
tím
spíš,
že
se
závodilo
na
domácí
půdě,
měl
i
Motorsport
Škoda.
|
s-16
|
Ten
dokonce
poprvé
vytáhl
do
boje
i
se
čtyřmi
speciálně
upravenými
mechanickými
vozy
VW
LT55
s
turbomotory.
|
s-17
|
Rallye
Bohemia
pojal
jako
generálku
na
srpnovou
Rallye
tisíc
jezer,
další
soutěž
seriálu
mistrovství
světa.
|
s-18
|
Ale
ani
drahé
a
vypiplané
vozy
a
dokonalý
doprovod
ještě
nejsou
všechno.
|
s-19
|
Důležitá
je
také
perspektiva,
aspoň
pro
příští
rok.
|
s-20
|
Právě
vedoucí
týmu
Motorsport
Škoda
Pavel
Janeba
jen
pokrčil
rameny
na
otázku,
jak
dopadlo
jednání
uvnitř
koncernu
VW,
které
soutěže
v
příštím
roce
jeho
tým
absolvuje
a
které
ne
a
kolik
jich
dohromady
bude,
jaká
bude
celková
strategie.
|
s-21
|
Což
znamená,
že
vše
je
zatím
ve
hvězdách.
|
s-22
|
Přitom
na
odpověď
zase
není
tak
brzo,
polovina
sezóny
1993
je
už
pryč.
|
s-23
|
Oba
prominentní
a
letos
až
nečekaně
úspěšní
škodováčtí
piloti
-
Sibera
i
Triner
-
zatím
tedy
vidí
svůj
rok
1994
jen
mlhavě.
|