Dependency Tree

ln95048_070

ProjectPDT
Genreessay

Select a sentence

s-1 Věk herců
s-2 Image jsou, ach, vždy tak krásné;skutečnost holá a ohyzdná
s-3 Stačí se podívat do starých filmových časopisů.
s-4 Pak jejich otázky porovnat s parádními fotografiemi, které si o rok nebo dva později dali udělat naši předkové, za předpokladu, že byli v době mladí.
s-5 Uvidíte, jak se Rodolfo Valentino, Greta Garbo, Marylin Monroe i J. P. Belmondo rozdělili na jednotlivé zevní znaky nebo jejich seskupení, aby pak vybujeli v posledním městečku.
s-6 Stejné držení těla, účesy, zadumaný nebo odhodlaný zrak, sevřené či pootevřené rty.
s-7 Pokud měly české Mařenky v dobách Grety Garbo větší ňadra, zamáčkly je.
s-8 Kdyby mohly, tak by je v době Marylin Monroe opět přihustily.
s-9 Možná, že by se tohle napodobování dalo předpovídat.
s-10 Spatřili bychom jednu epidemii rychle střídající druhou s rostoucím vlivem, který postihuje stále větší počet lidí.
s-11 Zajímavější by mohl být výsledek dalšího zkoumání, jež by porovnalo citově významné věty ze scénářů nejrozšířenějších filmů s citově významnými větami osobních dopisů velkého počtu takzvaných obyčejných lidí.
s-12 Předpověď zní, že výskyt podobností by v případě aspoň některých z nich byl podobně epidemický jako výskyt napodobování zevních znaků.
s-13 Obávám se, že to platí i pro přejímání způsobů, jak řešit anebo neřešit problémy.
s-14 Souměrná tvářinka, prázdná slova
s-15 S dobou došlo k posunu.
s-16 Nejde o pouhé napodobování, jde o image.
s-17 Modelem by mohl být Rodolfo Valentino, pravděpodobně homosexuál.
s-18 Nic proti tomu, ale šlo o jeden z prvních světově rozšířených image romantické lásky muže k ženě.
s-19 Lidé ukazující jednou rukou do budoucnosti nebo na nebesa, přičemž druhou sahají do vaší kapsy, to dělají podobně.
s-20 Posun není v tvorbě image.
s-21 Byly, jsou a budou.
s-22 I po shnilém žlabu čistá voda teče, tvrdili (středověcí) kněží kážící vodu, pijící víno.
s-23 Posun je v jejich počtu a vlivu.
s-24 To image zařizují, aby lidé sledovali a prožívali, jak se jim mluvčí jakýchkoli vlivných nebo o vliv usilujících skupin líbí, a přitom je ani nenapadlo, kdo ti lidé jsou, co říkají a hlavně o čem mlčí.
s-25 Všude na světě to pánové dělají hlouběji posazeným hlasem, neprůstřelným úsměvem, pomalejší mluvou s dobře oddělovanými slovy, milým vějířkem vrásek kol očí.
s-26 Mají-li všech pět pohromadě, nevtipkují.
s-27 Vědí, že by to většina lidí stejně nepochopila proto, že nezná souvislosti.
s-28 Vědí, že by byli považováni za arogantní, což by mohla být pravda.
s-29 Pokud dámy postupují podobně, začnou brzy vyhlížet jako pánové.
s-30 Jsou-li důsledné, dotáhnou to i na vhodný druh vousu.
s-31 Působivější jsou tudíž větší oči a poněkud širší lícní kosti.
s-32 To je transkulturální evoluční znak.
s-33 Naznačuje plodnost.
s-34 Zájem početného podílu diváků bude probuzen, aniž je napadne důvod.
s-35 Pro politické chlapce a dívky je důležitá souměrná tvářinka a něco rozverně vážného při image zralé odpovědnosti.
s-36 K tomu prázdná slova, která jsou image pozitivních hodnot, oduševnělosti a napodobení vzorů.
s-37 Zde začíná umění býti politicky sexy bez ohledu na všechna tři pohlaví popsaná u lidí.
s-38 Strašidlo kritického myšlení nehrozí
s-39 A podmínka, bez níž to nejde?
s-40 Klaunsky klidná sebejistota zastiňující všechno, co čouhá jak z kalhot, tak z bot, byť by pro ni nebyl podklad ani důvod.
s-41 Nepřehrávat, probůh!
s-42 To budí démony.
s-43 Lidé by mohli přestat image prožívat.
s-44 Mohli by začít přemýšlet o tom, co vlastně slyšeli, případně kdo jsou lidé, kteří to řekli.
s-45 Vždyť tuší, že ke lhaní, jako když tiskne, přibylo lhaní, jako když vysílá.
s-46 Takže slova, slova pružná.
s-47 Za předpokladu pokud možno nebreptavé výslovnosti mají image pronášet buď slovní salát (nikdo nevyžaduje, aby se v něm sami vyznali), nebo odříkávat pořadí dnů v týdnu.
s-48 Je to lepší.
s-49 Nikdo je nemůže vzít za slovo.
s-50 Úspěch je zaručen i v případě, kdy image omylem nebo nehodou sdělí informaci.
s-51 Podmínkou je, aby se jednalo o věc příjemnou, lidé ji očekávali a slyšet chtěli, aby neměla víc než tři sta bitů (jeden řádek) a neobsahovala ani snítku kritického myšlení.
s-52 Bylo by omylem myslet, že image myslí.
s-53 Image předvádí.
s-54 Myšlení také.
s-55 Obavy nejsou nutné.
s-56 Průzkumy sledovanosti televizních pořadů a zpravodajství dokládají, že kritické myšlení strašidlem obcházejícím naši zem, od dob husitských tak vzdělanou, že nám to všichni závidí, jistě není.
s-57 Světa běh pevně v ruce
s-58 Dobré image jsou jen tehdy skutečně dobré, mohou-li říkat kdykoli, kdekoli, cokoli.
s-59 Většina lidí si to nezapamatuje, zato si odnese příjemný pocit.
s-60 Přinejhorším sdělí image již zítra něco naprosto jiného s tím, že holt musí opakovat stále stejné věci, neboť kromě nepozornosti nebo zlého úmyslu je i ta veřejnost, která poslouchá, natvrdlá.
s-61 Televizní sledovanost prokazuje, že se příliš nemýlí.
s-62 Bude-li někdo protestovat, dostane při troše štěstí svůj dopis na předposlední stránku novin.
s-63 Přečte jej zlomek počtu unavených lidí, kteří jsou přesvědčeni, že s tím stejně nemohou nic dělat.
s-64 O to více je v plném počtu osloví všechny image na obrazovce již druhý a každý další den a vysvětlí jim, na co si musí zvyknout.
s-65 Vypnou-li ji, image důvěrně zašeptají z rozhlasu nebo vzhlédnou z jakýchkoli novin.
s-66 Dopisy nedopisy, články nečlánky, světa běh, který místo skutečnosti mají v rukou čím dál tím víc image, bude pokračovat.
s-67 A dopadnou-li věci nedobře?
s-68 Pak image ze společné hospůdky mizí, jejich nositelé balí kufry, odcházejí ke svým kontům psát paměti o tom, jak to mysleli dobře, a vstupují do učebnic.
s-69 Ti, kdo zbydou, zaplatí účet.
s-70 Dobré image, účinné image.
s-71 Při delším nošení se svými nositeli srostou natolik, že je nikdo nerozliší, ani nositelé sami.
s-72 Jdou-li spát, zavěsí vyznamenání, která si udělili, na noční košili.
s-73 Z image se stanou Image.
s-74 Rizikem by to bylo jen v tom případě, že nositelé image byli osobností, o kterou by je image připravily, ale to je vzácné.
s-75 Nuže, vzhůru a dopředu!
s-76 Kam to je ve skutečnosti, nezeptá se stejně téměř nikdo, neboť málokoho napadne, na co a proč se ptát.
s-77 Zbytek se zeptat neodváží.
s-78 Image lidí ukážou na image šťastné přítomnosti i budoucnosti a hladina skupinové úzkosti klesne.
s-79 Po klipech přijde fraška nebo horor
s-80 Vypadá to, že image krok za krokem nad skutečností vyhrávají.
s-81 Jejich přijetí nebolí.
s-82 Kritické přemýšlení o skutečnosti moc práce, bolí a je zdrojem strachu.
s-83 V tom by mohlo být jádro úspěchu skupinové hlouposti.
s-84 Svízelí je, že poslední slovo vždy pouze skutečnost.
s-85 Holá, nahatá, ohyzdná skutečnost.
s-86 Tvůrci image se proto opírají o své herce.
s-87 Herci o image.
s-88 Image o své tvůrce.
s-89 A zpět.
s-90 V závěru se všichni veřejně tváří, že věří všemu, v soukromí se tváří, že nevěří ničemu, a sami před sebou se tváří, že tomu rozumějí.
s-91 Všem je blbře.
s-92 Jako bychom to nechtěli vědět.
s-93 Opravdu nastal věk herců?
s-94 V dnešním tempu nehrají komedii ani tragédii, hrají klipy.
s-95 Jsou-li účinné, bývají důsledky hororfraškami.

Text viewDownload CoNNL-U