Dependency Tree

ln94209_63

ProjectPDT
Genrereview

Select a sentence

s-1 Kdo se směje naposled...
s-2 Recenze
s-3 VÝSTAVY: Banální fotografie, zobrazující skutečnost bez jakýchkoli uměleckých ambicí, doplněné nejapným textem i podezřelým vysvětlením:
s-4 Tak se může jevit současná výstava MARTINA POLÁKA (1966) a LUKÁŠE JASANSKÉHO (1965) ve Window Gallery v pražském sídle Britské rady.
s-5 Autoři, kteří vystavují společně od roku 1988 a spolupracují údajně od roku 1965, nazvali expozici Vtipy, vtipy, vtipy.
s-6 K tématu rozumu a smíchu se řadí i některé vybrané citáty z Fridricha Nietzscheho, charakterizující také jejich přístup k práci: Vidět ve všech věcech hloubku je vlastnost nepohodlná: způsobuje, že člověk neustále namáhá svůj zrak a nakonec najde vždy víc, než si přál.
s-7 Pocit radostného, zlehčujícího tónu vychází z každého blbého vtipu spojeného s fotografickými obrazy.
s-8 Fotografové kříží různé významové roviny toho, co vidíme, i toho, čím je obraz komentován.
s-9 Fotografie se tváří jako prvoplánový vtípek amatéra a vyvolává očekávání, které však je textem- surově šaškovským nebo zcela absurdním- zklamáno.
s-10 Autoři zrušili běžné stereotypy našeho vnímání okolního světa.
s-11 Divák se stává terčem vtipu, i když se domnívá, že nad banalitou záběrů nadhled.
s-12 Přijme- li Polákův a Jasanksého postup, opravdu se dobře zasměje.
s-13 Lenka Lindaurová
s-14 Vtipy, vtipy, vtipy.
s-15 Martin Polák, Lukáš Jasanský.
s-16 Window Gallery, The British Council, Praha.
s-17 2.- 29. září.

Text viewDownload CoNNL-U