Dependency Tree

ln94206_6

Date19
Source typenws
Year19
Annotation statustamw
Subsettrain-5
Genrecollection
Text typepub

Select a sentence

s-1 Z nové ekonomické literatury
s-2 Peter F. Drucker: Věk diskontinuity.
s-3 Obraz měnící se společnosti (nakladatelství Management Press, Praha 1994, 378 str. (
s-4 Kniha, která dnes představuje jeden z pilířů moderního myšlení o ekonomice, podnikání, managementu, společnosti a politickém systému, ve své době nejenže ovlivnila slovník společenských věd, ale zakladatelským způsobem vyjádřila i jistotu poznání, že budoucnost již nemůže být pouhou projekcí včerejších trendů.
s-5 Drucker v identifikoval a definoval symptomy dramatických změn v podstatě společenské a kulturní reality, a to ve čtyřech hlavních oblastech.
s-6 V první jde o mohutnou explozi nových technologií, jež mají za následek vznik nových významných průmyslových odvětví a oborů.
s-7 Ve druhé o přechod od národní a mezinárodní ke světové ekonomice.
s-8 Ve třetí o novou společensko-politickou realitu institucionálního pluralismu, která klade zásadně nové politické, filozofické a duchovní nároky.
s-9 Ve čtvrté jde o novou oblast vzdělání a znalostí a její vliv na práci, volný čas a roli vůdčích elit.
s-10 Věk diskontinuity, věk hlubinných zlomů, je pro Druckera zejména věkem nebývalých příležitostí.
s-11 Pierre Casse: Jednání začíná za hodinu!
s-12 Rychlokurz vyjednávání pro začátečníky i pokročilé (nakladatelství Management Press, Praha 1994, 172 str.).
s-13 Kniha je založena na jediném předpokladu - máte před sebou důležité jednání a máte přesně 60 minut na to, abyste si osvěžili či osvojili základní techniky vyjednávání a připravili se na jednání tak, aby pro vás bylo úspěšné.
s-14 Jediným cílem bohatě a vtipně ilustrované knihy je pomoci vám stát se lepšími vyjednavači a dosáhnout toho, co si přejete a co chcete získat od druhých lidí.
s-15 Není pochyb o tom, že úspěch mohou očekávat jen ti, kdo jsou schopni při vyjednávání uplatňovat tvůrčí fantazii.
s-16 Autor, zkušený poradce a odborník v otázkách vedení lidí a tvůrčích schopností, vyjednávání a mezikulturních rozdílů, ukazuje, jak této tvůrčí představivosti využít tak, aby vám přinášela maximum: jak vyhodnotit vlastní vyjednávací dovednosti a odhadnout schopnosti druhých lidí, jak plánovat vyjednávání a jaké jsou jeho vhodné taktiky a strategie, jak se učit od zkušených.
s-17 Jacques Horovitz: Jak získat zákazníka.
s-18 Kvalita služeb (nakladatelství Management Press, Praha 1994, 136 str.).
s-19 Nespokojený zákazník bude vyprávět své neblahé zkušenosti dalším deseti lidem, zatímco šťastný zákazník seznámí se svým uspokojením pouze tři.
s-20 I to je ovšem důvodem k tomu, aby se úsilí o špičkovou kvalitu služeb stalo cílem každé seriózní firmy.
s-21 Autor, ředitel oddělení marketingu světoznámé cestovní kanceláře Club Mediterranée, s jemným humorem a francouzským šarmem předkládá čtivou příručku metod ofenzivního marketingu.
s-22 Publikace o umění získat zákazníka se zabývá především otázkou přípravy a realizace programů kvality služeb, významem komunikace při získávání zákazníka, normami kvality služeb a měřením spokojenosti zákazníka.
s-23 Poukazuje na nejčastější chyby, jichž se firmy při poskytování služeb dopouštějí, analyzuje je a na základě závěrů z těchto analýz podává praktický návod, jak je k plné spokojenosti zákazníka a k svému prospěchu napravit.

Text viewDownload CoNNL-U