Dependency Tree

ln94205_12

Date19
Source typenws
Year19
Annotation statustamw
Subsettrain-8
Genrenews
Text typepub

Select a sentence

s-1 Prodejny mohou získat značku Spokojený zákazník
s-2 Ostrava -
s-3 Zlepšit kvalitu prodeje a služeb je cílem ankety Spokojený zákazník, kterou od počátku května organizuje Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) se sídlem v Ostravě.
s-4 Do prvního kola se přihlásilo 37 soukromých majitelů, počátkem září získá značku 21 provozovatelů, kteří splnili daná kritéria.
s-5 Podle předsedy SOS Zdeňka Škuty by se měla soutěž, která zatím probíhá na Ostravsku, postupně rozšířit v celé České republice.
s-6 V anonymní i neanonymní anketě odpovídají především zákazníci.
s-7 Informace o přihlášených provozovnách však získává SOS také od České obchodní inspekce, hygienické služby a u řeznictví nebo prodejců zvířat také u veterinární správy.
s-8 Značka, která je udělována na dva roky, bude umístěna v prodejnách.
s-9 Oceněná zařízení budou po tuto dobu prověřována.
s-10 V případě nedodržení stanovených kritérií může být značka odebrána.
s-11 Jak dále řekl Z.Škuta, trvalo první kolo 90 dnů.
s-12 Další budou pořádána v šedesátidenních cyklech.
s-13 Důraz se klade na kvalitu nabízeného zboží a služeb, přiměřenou cenu a dobrou obsluhu.
s-14 To jsou podle Škuty hodnotící hlediska, která jsou užíváná také v západoevropských zemích.
s-15 Z prvního kola vyplývá, že největší procento zákazníků z téměř 1700 odpovídajících bylo spokojeno s výběrem a kvalitou zboží a služeb, méně s cenami.
s-16 Mnozí prodejci se obávají, že při současném růstu cen se bude tento ukazatel spokojenosti snižovat.

Text viewDownload CoNNL-U