Dependency Tree

ln94204_145

Date19
Source typenws
Year19
Annotation statustamw
Subsettrain-5
Genrenews
Text typepub

Select a sentence

s-1 Televizní reklama na alkohol, nebo na hospůdky?
s-2 Polsko
s-3 Marcin Goclowski
s-4 Gazeta Wyborcza
s-5 Před časem odvysílala televize MTV první polskou reklamu - snímek, propagující puby polsko-australské společnosti EB.
s-6 Šot se dřive objevil na varšavském programu Top canal, který vysílá bez koncese.
s-7 Polská televize SA však snímek odmítla.
s-8 Šot, trvající několik desítek sekund, natočený podle nápadu agentury Leo Burnett, stál více než sto tisíc dolarů.
s-9 Režíroval ho jeden z nejmódnějších autorů reklam MTV Kevin Molony a vyrobilo ho lodžské studio Opus Film.
s-10 V reklamě vidíme ženu, spěchající za vydatného deště městem na schůzku.
s-11 V kalužích se odráží logo EB, které po doteku jejích nohou mizí.
s-12 Žena s jistotou přechází před rozjetou tramvají a nakonec přichází na schůzku do pubu EB.
s-13 Film doprovází lehká hudba ve francouzském stylu, barevně je posazen ve zlatavě hnědé podzimní tónině.
s-14 Šot do TV nepatří
s-15 Zákon o výchově k abstinenci a boji proti alkoholismu, který je v platnosti od roku 1982, zcela zakazuje reklamu na alkohol.
s-16 O snímku se však polemizuje.
s-17 Film nepropaguje alkohol, propaguje puby pod patronací pivovaru, říká Piotr Fromowitz z agentury Leo Burnett.
s-18 Podle našeho názoru je film, který nabízí Leo Burnett, zcela zjevnou reklamou na pivo, tvrdí ředitel prodejního oddělení Reklamní kanceláře TVP Wojciech Danowski.
s-19 Danowski odkázal Leo Burnetta na polskou Radu pro vysílání rozhlasu a televize a na Státní agenturu pro boj proti alkoholismu.
s-20 Ve věci této reklamy nikdo vlastně zatím Radu nepožádal o názor.
s-21 Musím říci, že máme v těchto záležitostech dost omezené pole působnosti, říká Boguslaw Piwowar ze sekce reklamy Polské rady.
s-22 jsme o této reklamě slyšeli.
s-23 Podle našeho názoru se nesmí v televizi objevit.
s-24 Nejsme fanatici, ale dohlížíme na dodržování platného zákona, tvrdí zástupce šéfa Státní agentury Boguslaw Prajsner.
s-25 Leo Burnett jedná o eventuálním vysílání reklamy EB s místními stanicemi soukromé televize.
s-26 Ty si však v obavě o koncesi, která jim nebyla dosud udělena, nechtějí pálit prsty.
s-27 Ve varšavském reklamním mikrosvětě je známo ponaučení, jehož se dostalo mj. rozhlasové stanici Kolor.
s-28 Kolor vysílal reklamu EB.
s-29 Polská rada pro vysílání proti tomu protestovala a stanice bez koncese vysílání reklamy ukončila.
s-30 Věčná diskuse
s-31 Proč lze v RTL předvádět, jak někdo pije pivo na ex, a proč se v této svaté zemi nesmí vysílat fotbalové utkání, protože Górnik Zabrze trička s emblémem EB, rozhořčuje se Piotr Fromowitz z agentury Leo Burnett.
s-32 Poukazuje na televizní reklamu na kosmetické přípravky firmy Margaret Astor.
s-33 Je v nich mj. vidět pařížská kavárnička s nápisy, propagujícími gauloisky a pernod.
s-34 Nikdo vysílání šotu nezakázal, i když se říci, že v televizi nepřímo zajišťuje reklamu na cigarety a na alkohol, vysvětluje Fromowitz.
s-35 Na prvním místě se bere v úvahu úmysl, odpovídá Boguslav Prajsmer.
s-36 Diskuse o reklamě na alkohol a cigarety budou zřejmě i v Polsku věčné.

Text viewDownload CoNNL-U