Dependency Tree

cmpr9413_049

Date19
Source typej
Year19
Annotation statustamw
Subsettrain-1
Genredescription
Text typeinf

Select a sentence

s-1 Voda a teplo = peníze
s-2 Nitě se sbíhají u ředitele *
s-3 Půlené vodoměry táhnou obrat
s-4 Ceny tepla a vody rychle rostou.
s-5 Tomu, kdo chce šetřit, hodně pomohou měřicí přístroje.
s-6 Určí spotřebu a podle je zřejmě, co si lze dovolit.
s-7 Dají také jistotu, že člověk zaplatí jen tolik, kolik skutečně spotřeboval.
s-8 Právě na distribuci měřicích přístrojů se zaměřila ostravská firma TTI Therm.
s-9 Jaromír Složil
s-10 Ředitel Rudolf Kluziewicz (na snímku) založil firmu spolu s partnery z Německa.
s-11 Firma dnes působí ve čtyřech zemích.
s-12 Distribuuje vodoměry, měřiče tepla a další podobná zařízení.
s-13 Vnitřní vazby
s-14 Podle přesvědčení majitelů dosáhla prosperity zejména proto, že zaměstnává lidi, na které se může spolehnout.
s-15 Kritéria výběru jsou přísná.
s-16 Každý ze zaměstnanců musí být odborníkem.
s-17 Vedle toho musí být s to zastoupit i chybějícího kolegu.
s-18 Vyžaduje se schopnost týmové práce a velmi slušné chování.
s-19 Dbá se také na to, aby každý zaměstnanec sdělil informace, které získá o konkurenci, technických novinkách v oboru, cenách srovnatelného zboží atd. ostatním zainteresovaným pracovníkům firmy.
s-20 K jedné ze zásad firmy patří, že sliby dané zákazníkům se plní.
s-21 Pokud pracovník nemůže závazku z vážných důvodů dostát, omluví se včas a navrhne jiné řešení.
s-22 Nemůže záležitost hodit za hlavu.
s-23 Koneckonců, před zákazníkem vystupuje především jako představitel firmy.
s-24 Poškodil by především její jméno.
s-25 Zavedenou povinností je jedenkrát týdně oznámit řediteli, co kdo dělá a dělat bude.
s-26 Ředitel informace analyzuje a upřesní podle nich plán práce jednotlivců i jednotlivých celků, firmy.
s-27 S rizikem se počítá
s-28 Pro německého partnera, který přístroje vyrábí, je rozhodující odhad požadavků trhu.
s-29 Dělá se na každý další rok.
s-30 Zatím TTI Therm dokáže odhad provést s 30 40% diferencí.
s-31 Čím větší odchylka, tím víc čeká firmu práce navíc, protože je třeba výpadek kompenzovat jiným zbožím.
s-32 Loni například poklesl zájem o analyzátory spalin, firma se tedy orientovala na jiné výrobky v oblasti úspor energií a ochrany životního prostředí.
s-33 Náš odhad není jen jednoletý risk, potvrzuje ředitel Kluziewicz.
s-34 Podle celoročního odhadu se aktualizuje firemní strategie, zpracovaná na osm deset let dopředu.
s-35 Zatím se situace dost mění.
s-36 Například minulý rok byla velká poptávka po měřičích tepla, jejichž montáž diktoval zákon.
s-37 Letos se počítá se zájmem o bytové vodoměry, v roce 1995 se očekává poptávka po regulačních prvcích na radiátory.
s-38 Máme žně , souhlasí ředitel, ale s pistolí v zátylku.
s-39 Konkurence je totiž obrovská.
s-40 Upevněná pozice
s-41 Jak důležité je reagovat na požadavky trhu, dokládá případ s dělenými vodoměry.
s-42 Vodoměry se po jisté době prověřují a cejchují.
s-43 Špatné se musí vyhodit.
s-44 Nový vodoměr stojí v SRN asi 45 marek.
s-45 V ČR se objevily firmy, které dodávají vodoměry ve dvou částech - zvlášť počítadlo (to přijde na jednu třetinu celkové ceny vodoměru), zvlášť spodní část, která mívá poruchy.
s-46 V takovém případě stačilo vyměnit jen porouchaný díl.
s-47 TTI Therm dodával stále vodoměry nedělené.
s-48 Firmě dlouho trvalo, než prosadila u německého producenta dělení vodoměrů.
s-49 Němci to nechápali.
s-50 Sami porouchané vodoměry vyhazují celé, protože to je pro malá položka.
s-51 Jakmile TTI Therm začala dodávat dělené vodoměry, opět získala dřívější pozice na trhu.
s-52 Výrobce akceptoval i návrhy české strany na české nápisy a na dodávky vodoměrů, z nichž lze hodnoty odečítat i při bočním pohledu.
s-53 To je důležité při montáži vodoměrů v šachtách panelových domů, kde je minimum místa.
s-54 Díky tomu, že jsme se přizpůsobili potřebám trhu, náš firemní obrat plynule roste, potvrzuje ředitel Kluziewicz.
s-55 TTI Therm také pomáhá možnost dovézt velké zákazníky přímo k výrobci.
s-56 Několikadenní cesta sice něco stojí, ale zákazníci se o kvalitě produkce přesvědčí na vlastní oči.
s-57 TTI Therm považuje tyto návštěvy za nejlepší způsob dalšího zvyšování odbytu.
s-58 rámeček
s-59 Je lepší jednou vidět, než stokrát slyšet.
s-60 text k obr.
s-61 ŠKÁLA MĚŘICÍ TECHNIKY MUSÍ BÝT ŠIROKÁ:
s-62 Při snížení poptávky v jedné oblasti se TTI Therm vydává do další.

Text viewDownload CoNNL-U