Dependency Tree

cmpr9410_025

Date19
Source typej
Year19
Annotation statustamw
Subsettrain-5
Genreadvice
Text typeinf

Select a sentence

s-1 štoček: Velké maličkosti
s-2 Bližší informace
s-3 Poutačů nabízejích nejrůznější zboží je teď tolik, že část z nich ztrácí účinnost.
s-4 Nedávno se ale u nás objevil plakát, který se od ostatních něčím odlišoval.
s-5 V prodejně Racio vyvěsila firma Jiko z Týna nad Vltavou plakát propagující sojové výhonky.
s-6 Kromě základních údajů, které takové reklamy obvykle mají, a vyobrazení uváděl i důležité informace pro kupující: Jaké hodnotné látky výhonky obsahují, jak se upravují, k jakému jídlu se dají použít jako příloha, jak je servírovat.
s-7 Koupil jsem si inzerované zboží a nelitoval.
s-8 O samotnou soju ale v tomto příkladu nejde.
s-9 Chci jen na něm ukázat, že reklama, která zákazníkovi poslouží poskytnutím dalších informací, je účinnější.
s-10 Dlouhý text by třeba plakát prodražil, podrobný popis a návod je ale možné dodávat na prodejny formou podstatně levnějších letáčků.
s-11 František Novotný, Tábor
s-12 Podnikatelské nápady zveřejněné v této rubrice odměňujeme vedle běžného honoráře i stokorunovou premií.
s-13 Budou také jednou čtvrtletně zařazeny do slosování o 3000 korun.
s-14 Vítáme nejen nápady, které jste uplatnili ve své podnikatelské praxi, ale i takové, s nimiž se čtenář - dopisovatel setkal jako spotřebitel.

Text viewDownload CoNNL-U