Dependency Tree

cmpr9410_024

ProjectPDT
Genretopic_interv

Select a sentence

s-1 Bude katalogová asociace?
s-2 Pomocník podnikatelů a manažerů při získávání a výběru informací
s-3 Adresářů firem, či jak se v České republice běžněji říká podnikových katalogů, je na trhu s informacemi poměrně dost.
s-4 Některé kvalitní, jiné méně, některé obsažné, jiné zas stručné.
s-5 A teď si podnikateli či manažere vyber ten pravý, který potřebuješ.
s-6 Pomocníkem by se mohla stát asociace vydavatelů obchodních katalogů a adresářů.
s-7 Ta sice zatím neexistuje.
s-8 Ale...
s-9 Zdeněk Kubín
s-10 V současné době vzniká iniciativa, která vyústit v její založení.
s-11 Jedním z mužů, kteří chtějí tuto myšlenku převést do života, je Dušan Lanciger , prezident společnosti Inform Katalog, předseda Obchodní a hospodářské komory Brno.
s-12 Profit s ním hovořil o tom, co být náplní činnosti připravované asociace.
s-13 * Uvažujete o založení asociace vydavatelů obchodních katalogů a adresářů.
s-14 Proč?
s-15 Především proto, že u nás se objevuje mnoho firem, které poskytují neseriozní a nekvalitní informace.
s-16 To se těžko prokazuje a dokud si zákazník takový katalog nekoupí a nezačne ho pečlivě studovat, tak to na první pohled nepozná.
s-17 Na trhu se také objevují podvodné firmy, které slibují zveřejnění kontaktu nebo reklamy v katalogu, vyberou peníze a pak nic nevydají.
s-18 Peníze samozřejmě nevrátí.
s-19 To poškozuje jak zákazníky, tak všechny seriozní vydavatele.
s-20 Proto jedním z hlavních cílů asociace bude zaručit kvalitu a serioznost katalogů, které nabízejí její členové.
s-21 * Nevznikne s asociací určitý monopol, který bude zvýhodňovat členy a usilovat o jejich výhradní postavení na trhu?
s-22 Každý samozřejmě právo vydávat katalog.
s-23 V případě asociace jde o sdružení firem v daném oboru, které chce garantovat serioznost vůči zákazníkům.
s-24 Třeba tím, že při splnění určitých kritérií bude katalog označen viditelnou značkou kvality, jako je tomu v jiných evropských zemích.
s-25 Bude třeba garantovat velikost nákladů - aby vydavatel netvrdil, že náklad katalogu je 500 000 a ve skutečnosti byl jen 100 000 nebo i méně.
s-26 O monopolu tedy nelze hovořit.
s-27 O přípravu vzniku asociace ostatně požádaly i další firmy působící v této oblasti, tedy i konkurenti.
s-28 * Asociace se tedy zaměří více na zákazníka?
s-29 Členům bude poskytovat značku kvality - když samozřejmě splní příslušné podmínky a požadavky.
s-30 Ale více by měla asociace dělat pro zákazníky.
s-31 Například plnit i vzdělávací úkoly.
s-32 Klienti, kteří si kupují určité katalogy, mnohdy neví, jak s informacemi v nich pracovat.
s-33 Proto by asociace měla mimo jiné učit, jak k informacím přistupovat, jaké jsou informační zdroje, jak se dělí a jak je využívat.
s-34 * To je sice dobré pro základní orientaci, ale v konkrétní situaci potřebuje zákazník i konkrétní konzultaci.
s-35 Bude tedy asociace vyvíjet i poradenskou činnost?
s-36 Určitě.
s-37 Klient by měl například získat informace - jaké katalogy existují, čím se liší, který z katalogů je pro jeho potřeby a účely asi nejlepší.
s-38 Uvažujeme i o vydání katalogu členů asociace, kde budou uvedeny veškeré potřebné údaje - co který člen nabízí, na jakou oblast se specializuje, kolik adres který katalog obsahuje, stejně jako počet jeho výtisků.
s-39 Kontakt: Inform Katalog, s.r.o., Šumavská 31, 612 54 Brno, tel.: (05) 4121 1428, 4132 1100/kl. 558, FAX: (05) 4121 3658.

Text viewDownload CoNNL-U