Dependency Tree

cmpr9410_010

Date19
Source typej
Year19
Annotation statustamw
Subsetetest
Genretopic_interv
Text typeinf

Select a sentence

s-1 Názor experta
s-2 Informace zveřejněné v Profitu o možnostech využití poradců - seniorů pomocí britské organizace BESO padly v řadě případů na úrodnou půdu.
s-3 V loňském prosinci přijel k ostravské firmě Daklar Press marketingový poradce John Roxby.
s-4 Jaromír Složil
s-5 * Co můžete firmě nabídnout?
s-6 Firmě pomáhám hlavně s koncipováním struktury managementu, motivací, tvorbou obchodního plánu.
s-7 Seznamuji vedení firmy s novými obchodními technikami a rozvojem v dané oblasti.
s-8 Daklar Press je dynamická firma a kvalitou jejích informačních produktů jsem příjemně překvapen.
s-9 Katalogy jsou na vysoké profesionální úrovni.
s-10 * Jak hodnotíte úroveň firmy, co vedení neumí?
s-11 Lidé na všech stupních řízení jsou schopní, mají snahu se dále učit.
s-12 Chybí jim však zkušenosti z dlouhodobého působení.
s-13 Vštěpuji jim, že konceptem prodeje informací není jen jednorázové získání velkého počtu klientů pro zveřejnění v katalozích, ale vzájemná spolupráce na delší dobu.
s-14 Pozitivně hodnotím skutečnost, že každý pracovník ve firmě přesně určenou kompetenci.
s-15 Osvědčují se zde metody typu "komu patří problém" nebo metoda S.M.A.R.T.
s-16 Myslím, že vstupu firmy s katalogy TOPS a TIPS na západní trhy již nic nebrání.
s-17 * Vidíte zásadnější rozdíly mezi přístupy českých a západních informačních firem?
s-18 České firmy potřebují především častý a hlubší kontakt se svými západními partnery, u nichž se mohou hodně naučit.
s-19 Separátní postupy nedávají možnost srovnávat výsledky práce.
s-20 Po nějakém čase to může mít záporný vliv na rozvoj firmy, která stagnuje.
s-21 Platí to zvláště pro oblast prodeje, kde je zřejmé, že prodejní techniky nebyly v ČR rozvíjeny po dvě generace.
s-22 Zároveň je důležité připomenout, že žádné teoretické poznatky nenahradí přímé srovnání pracovních postupů a konzultace.
s-23 * A váš názor na celkovou situaci v oblasti informací?
s-24 Na českém trhu je prozatím nedostatek obchodních informací všeho druhu a to je pro společnosti typu Daklar Press velká příležitost.
s-25 Ale je nutné brát v úvahu i druhou stránku věci.
s-26 Hodně českých firem stále plně nedoceňuje význam a hodnotu obchodních informací a potřebu je chránit.
s-27 Podle toho se také chovají a pro firmy s informačním charakterem to znamená vždy určité nebezpečí, legislativní nebo související s dalším rozvojem.
s-28 V ČR mi také vadí omezování firem ve finančních operacích, zapříčiněné současným bankovním systémem.
s-29 Jde o úvěrování, výši úrokových sazeb nebo metody placení, které jsou zcela nepružné a restriktivní.
s-30 Nechápu, proč bankovní systém neumnožňuje například používání obchodních šeků.
s-31 Kontakt: Daklar Press, s. r. o., 28. října 165, 701 00 Ostrava 1, tel.: (069) 524 51, FAX: (069) 23 27 51

Text viewDownload CoNNL-U