Dependency Tree

cmpr9406_005

ProjectPDT

Select a sentence

Showing 101 - 200 of 172 • previous

s-101 Jinou důležitou částí naší marketingové strategie je zlepšit naši pozici na tradičních trzích.
s-102 Souběžně budeme rozvíjet distribuci na nových trzích, abychom po několika letech měli vyváženou distribuční síť.
s-103 V minulých dvou měsících jsme podepsali dohody s distributory v Kolumbii, Chile, Bolívii, Belgii a v šesti dalších zemích jednáme.
s-104 Připravujeme také první distribuční dohodu na Aljašce a během krátké doby zahájíme jednání s obchodní skupinou v Mexiku.
s-105 * Tatra výrobní kapacitu kolem 15 000 automobilů ročně.
s-106 Ukazuje se však, že tak velké množství trh zřejmě není schopen absorbovat.
s-107 Nejdříve jsme učinili určité kroky ke snížení výrobních nákladů, abychom mohli být zdravá společnost při nižších prodejích.
s-108 Jestliže budeme moci vyrábět a prodávat zhruba 600 vozidel za měsíc, budeme zdravá společnost.
s-109 Ale máme produkční schopnost vyrábět možná 1500 aut měsíčně, ne-li více.
s-110 Kdybychom je mohli prodat, tak bychom je dokázali vyrobit.
s-111 Takže se snažíme rozšířit prodej do více zemí, rozšířit nabídku výrobků pro různá použití a uvidíme.
s-112 * Přesto - jaký je prodejní potenciál Tatry?
s-113 Těch 15 000 aut ročně to zřejmě nebude.
s-114 myslím, že za tři roky i těch patnáct tisíc bude možných.
s-115 Tatra se totiž může stát dominantním výrobkem pro použití v zemích, kde nejsou silnice.
s-116 Ekonomika těchto zemí se začíná zlepšovat.
s-117 Začínáme s přípravou prodeje našeho vozidla také ve Spojených státech amerických.
s-118 * Říkal jste, že Tatra bude zdravá při prodeji zhruba 6OO vozidel měsíčně.
s-119 Teď však prodáváte kolem 300 měsíčně.
s-120 Ano, ale nejsme zdraví.
s-121 * Zůstaneme-li u tohoto přirovnání, jste blíže uzdravení, nebo smrti?
s-122 Vloni, když jsem sem poprvé přijel, jsem slyšel, že máme dostatek objednávek na výrobu 600 vozidel měsíčně.
s-123 Když jsme však začali trvat na tom, abychom přijímali objednávky pouze od zákazníků, kteří jsou schopni zaplatit, počet objednávek se začal snižovat.
s-124 Jednou z našich potřeb je seznámit s našimi výrobky zákazníky, kteří mají peníze.
s-125 Dost brzy musíme buď uspět, získat více zákazníků, anebo snížit náklady tak, abychom byli zdraví při výrobě méně než 600 aut měsíčně.
s-126 Doufám, že se nám podaří zvýšit prodej.
s-127 * Když jste přišli do Tatry, mnozí připouštěli možnost bankrotu Tatry.
s-128 Na jak dlouho je toto nebezpečí podle vás zažehnáno?
s-129 Nikdy jsem se nechtěl účastnit diskusí o bankrotu.
s-130 Bankrot není dobrá alternativa pro zákazníky, pro zaměstnance ani pro banky.
s-131 * Jak probíhá vývoj nového modelu nákladní tatry?
s-132 Jsem velice potěšen schopnostmi našich techniků.
s-133 Mile překvapilo, když jsem zjistil, jak daleko jsou vývojové práce.
s-134 Ale nejdříve musíme posílit prodej a marketing.
s-135 * Počítá se s nějakou zásadnější koncepční změnou?
s-136 Připravujeme nová vozidla na rok 1996.
s-137 Zaujal jsem stanovisko, že prioritou číslo jedna je udržet se v těch tržních kategoriích, kde jsme.
s-138 Tatra by měla zůstat typem vozidla, jakým je.
s-139 Velmi výkonným vozem pro provoz mimo silnice.
s-140 Zde není možný žádný kompromis.
s-141 A vedle toho by měla hledat možnosti, jak rozšířit uplatnění i pro jiné podmínky.
s-142 * A co osobní auta?
s-143 jste si vyjasnili jejich další budoucnost?
s-144 Dosud ne, k tomu by mělo dojít během několika měsíců.
s-145 Potřebujeme mít automobil, který lze prodávat ve větších počtech, aby se jeho výroba vyplatila.
s-146 To by vyžadovalo mimo jiné velké investice.
s-147 * Z vaší odpovědi spíš vyplývá, že výroba osobních automobilů v Kopřivnici, respektive v Příboře nemá velkou perspektivu.
s-148 To netvrdím.
s-149 Můžeme zatím uskutečnit modernizaci, najít druhý výrobek a časem při zlepšení cash flow uvažovat o zavedení výroby.
s-150 Je opravdu předčasné dělat nějaké závěry.
s-151 * V čem je vaše situace v Tatře stejná a v čem se liší od situace, v níž jste se nacházel před lety u Chryslera?
s-152 Potíže obou společností byly podobné.
s-153 Přesto si myslím, že ve dvou věcech se dost lišily.
s-154 Největším problémem Chrysleru bylo, že mu scházel přiměřený nový výrobek.
s-155 Některé byly rozpracovány, ale k výrobě nebyl připraven žádný.
s-156 Naproti tomu Tatra velmi dobrý výrobek.
s-157 Druhý rozdíl spočíval v tom, že společnost Chrysler byla podstatně větší než Tatra.
s-158 Je snazší učit nové techniky managementu ke zlepšení operací v Tatře, protože tam je méně lidí a méně těchto operací.
s-159 * V čem se po více než půl roku působení v Tatře splnila vaše očekávání a v čem ne?
s-160 Splnila se v tom, že výrobek je přinejmenším tak dobrý, jak jsem očekával.
s-161 Naproti tomu věděl jsem, že marketingové a prodejní schopnosti Tatry jsou problematické.
s-162 Ale ukázalo se, že je to ještě horší, že právě zde je největší slabina firmy.
s-163 Velmi rychle proto usilujeme o zlepšení.
s-164 * Nedávno proběhla světovým tiskem informace o tom, že odbory v United Airlines prosazují, abyste se stal generálním ředitelem této jedné z největších leteckých společností.
s-165 Taková nabídka se těžko odmítá.
s-166 Pokud ji přijmete, jak dostojíte svým závazkům v Tatře?
s-167 O této záležitosti jsem nehovořil s žádnými sdělovacími prostředky, v žádné zemi, včetně USA.
s-168 * Tak to udělejte nyní.
s-169 V každém případě splním všechny závazky k Tatře.
s-170 Je však třeba dodat, že k dnešnímu dni nemám ještě podepsánu žádnou smlouvu.
s-171 * Co zamýšlí vaše společnost udělat s 15 procenty akcií Tatry, které obdržíte v případě, že smlouva o dvouletém působení v Kopřivnici bude splněna?
s-172 Pohlížíme na jako na dlouhodobou investici.

Text viewDownload CoNNL-U