Dependency Tree

wsj2225.cz

ProjectPCEDT

Select a sentence

s-1 Řetězce restaurací s kuřecím sortimentem znepokojeny ztrátou zákazníků
s-2 ŘETĚZCE RYCHLÉHO OBČERSTVENÍ s kuřecím sortimentem čelí prohlubujícímu se poklesu obchodu a snaží se vymyslet nové marketingové strategie.
s-3 Zpráva Crest Report, která monitoruje nákupy zákazníků, uvádí, že počet zákazníků v restauracích s kuřecím sortimentem se ve druhém čtvrtletí snížil o 10 %, zatímco celkový počet zákazníků rychlého občerstvení klesl o 2 %.
s-4 Pokles prodeje kuřat zapříčinil zejména prodej konkurenčního zboží, jako jsou předvařená jídla, domů dovážené pizzy a podobné pokrmy, říká mluvčí zprávy, která byla publikovaná firmou NPD Group zabývající se výzkumem trhu v Port Washington ve státě New York.
s-5 Ztráta dalších zákazníků je nejnovějším z řady problémů.
s-6 Řetězce Church's Fried Chicken Inc. a Popeye's Famous Fried Chicken Inc., které se spojily, mají stále potíže kvůli tomu, že jejich restaurace jsou umístěné ve stejných oblastech.
s-7 Řetězcům s kuřecím sortimentem stále více konkuruje i společnost McDonald's Corp., protože letos začala prodávat sendvič McChicken a nedávno zkušebně prodávala i samostatné kousky kuřat.
s-8 Nové vedení společnosti Kentucky Fried Chicken, která je součástí společnosti PepsiCo Inc., reagovalo prodejem nových kuřecích sendvičů větší a střední velikosti pro obědvající zákazníky.
s-9 Společnost testuje nesmažené výrobky, například "grilované kuře", a snaží se tak přilákat zákazníky upřednostňující zdravější stravu.
s-10 Společnost Kentucky Fried Chicken zkouší dodávat kuřata i domů, což by mohlo mít úspěch u lidí, kteří se stravují doma.
s-11 Někteří analytici zabývající se rychlým občerstvením však tvrdí, že nejprve je nutné přijít na způsob, jakým kuře udržet teplé a čerstvé.
s-12 Mluvčí společnosti Kentucky Fried Chicken však odmítá, že by se donášková služba potýkala s problémy na trzích, kde její testování bylo ukončeno.
s-13 Uvedl, že zkušební provoz pokračuje ve městech Chicago, Columbus, Ohio a v několika dalších.
s-14 V reklamním průmyslu se šušká, že společnost Kentucky Fried Chicken plánuje ukončení spolupráce s agenturou Young & Rubicam a uvažuje o najmutí jiné reklamní agentury.
s-15 Společnost se k tomu však odmítá vyjádřit.
s-16 Emanuel Goldman, analytik společnosti PaineWebber Inc., předpokládá, že společnost Kentucky Fried Chicken za rok 1989 oznámí 11% pokles čistého zisku.
s-17 "Opožďovali se," říká, "ale je na čase, aby přidali na agresivitě."
s-18 Váhaví inzerenti používají nevtíravou reklamu
s-19 TOMU SE ŘÍKÁ nulová reklama.
s-20 David Bear, konzultant z Pittsburghu, tyto služby prodává klientům, kteří se chtějí zviditelnit, ale příliš agresivní reklamě se vyhýbají.
s-21 Jeho trik - 60sekundové spoty v rádiu, které dávají posluchačům užitečné tipy.
s-22 Jediné spojení se sponzorem je krátká zmínka na konci spotu.
s-23 Zprávičky jsou podobné sérii Business Traveler denně servírující tipy na cesty, kterou vymyslel David Bear a platí si ji cestovní kanceláře v několika větších městech.
s-24 Mezi firmy s touto nulovou formou reklamy patří i architektonická firma Burt Hill Kosar Rittlemann Associates, která spadá pod společnost Butler z Pensylvánie.
s-25 V jejích rádiových sériích se objevují takové spoty jako "Reflektory - večerní háv urbanistických komplexů" a "Jak vybudovat místo k parkování".
s-26 Agresivnější způsob prodeje, říká John Kosar, prezident firmy, by "odpoutával pozornost od profese".
s-27 Nemocnice budou tento způsob prezentace používat ke zviditelnění sbírek a společnost Equitable Gas uvažuje o tom, že spotřebitelům bude takto radit, jak ušetřit energii.
s-28 Takovéto spoty však mohou být příliš nevtíravé.
s-29 "Stále zde existuje riziko ztracených poselství," říká John Fitzgerald, předseda společnosti Ketchum Advertising USA, která podobné rádiové spoty vyrobila pro banku Pittsburgh National Bank.
s-30 "Otázkou je, kolik důvěry získáte při riziku, že vaši firmu nikdo neidentifikuje."
s-31 Maloobchodníci vidí v nátlaku na ochranu přírody past
s-32 OBJEVIL SE obchodník, který přitvrzuje v prosazování ekologicky nezávadných balení a výrobků.
s-33 Řetězec supermarketů Big Bear Supermarkets Inc. se sídlem v San Diegu plánuje jednak umístit označení do regálů, a jednak distribuovat letáky doporučující výrobky, o kterých se předpokládá, že jsou ekologicky nezávadné.
s-34 Vybrané výrobky se budou zakládat na výsledcích výzkumu provedeném Koalicí za zdraví životního prostředí ze San Diega a najdeme mezi nimi výrobky jako tekuté mýdlo od firmy Murphy a další čistící prostředky neobsahující žíraviny.
s-35 Avšak řetězec si rychle uvědomuje zrádnost tohoto doporučování.
s-36 Tak například doporučují nechlórovaný čistící prostředek do myčky na nádobí a značku Sunlight dali i na seznam ekologicky nezávadného zboží.
s-37 Společnost Procter & Gamble, která vyrábí čistící prostředek do myčky na nádobí značky Cascade, z toho není právě nadšená.
s-38 Mluvčí této společnosti zpochybnil přesvědčivost tohoto seznamu s tím, že chlór obsahují všechny rozšířené čistící prostředky do myčky.
s-39 Firma Lever Bros. v podstatě potvrdila, že její značka Sunlight obsahuje roztok chlóru, přestože není uveden na štítku práškového provedení výrobku.
s-40 Thomas G. Dahlen, výkonný viceprezident společnosti Big Bear, uvedl, že firma seznam výrobků stále reviduje, aby se podobným problémům vyhnula.
s-41 "Naším cílem je podporovat tu nejlepší variantu," říká.
s-42 "A je důležité, abychom byli přesní."
s-43 Nakonec však stejně zvítězí přání zákazníka.
s-44 Společnost Big Bear nemá zájem o jednorázové plenky, protože se biologicky nerozkládají.
s-45 Přesto je však o mezi rodiči zájem.
s-46 Thomas Dahlen podotýká: "Vždycky budeme nuceni prodávat zboží, které se nemusí shodovat s naší filozofií."
s-47 Maličkosti
s-48 POŘÁDEK se vyplatí - alespoň v obchodě.
s-49 Podle průzkumu trhu, který provedla společnost Safeway, prodej mýdla vzrostl o 5 %, když bylo zboží úhledně naskládané v regálech, a ne naházené v drátěných koších...
s-50 Kterým známým reklamním osobnostem věří lidé nejvíce?
s-51 Podle newyorské společnosti Video Storyboard Tests zvolili spotřebitelé potřetí za sebou Billa Cosbyho a Jamese Garnera jako prvního a druhého nejpřesvědčivějšího účinkujícího v televizních reklamách.
s-52 Na třetím místě vystřídal Michael J. Fox Bruce Willise a Cher se podruhé umístila na čtvrté příčce.

Text viewDownload CoNNL-U