Dependency Tree

wsj2100.cz

Date19
Source typenws
Year19
Text typeinf

Select a sentence

s-1 Spotřebitelé budou možná chtít, aby se jejich telefony přemístily trochu blíže televizoru.
s-2 Pohovkoví sportovci, kteří sledují program stanice ABC "Pondělní noční fotbal" nyní mohou během poločasu hlasovat pro nejlepší utkání posledních 20 let ze čtyř nebo pěti televizních záznamů.
s-3 Před dvěma týdny začali diváci několika šotů pro spotřebitele, které přes den vysílá stanice NBC, volat linku 900, aby získali rady týkající se různých otázek životního stylu.
s-4 I nově uvedená reality show Tvrdá reklama zaznamenává názory diváků, aby je bylo možné druhý den vysílat.
s-5 Interaktivní telefonická technologie postoupila o krok dále v důmyslnosti a dramaturgové televizního vysílání se předhání v tom, kdo lépe využije tyto nové možnosti.
s-6 Diváci nakonec možná budou z technologie znudění a začnou výrobcům zazlívat příliš vysoké náklady.
s-7 Ale právě nyní dramaturgové předpokládají, že diváci, kteří neustále vytáčejí množství čísel různých služeb, budou moci odložit kolty svých dálkových ovládání a vytrvat v sledování jednoho kanálu.
s-8 "Strávili jsme v Los Angeles hodně času tím, že jsme hovořili s pracovníky televizních společností, kteří sestavují program," říká Mike Parks, prezident společnosti Call Interactive, která dodala technologii jak stanici ABC Sports, tak pořadu spotřebitelské minuty stanice NBC.
s-9 "Díky chuti soutěžit, která dnes vládne na televizním trhu, se každý snaží nalézt způsob, jak více diváky vybudit."
s-10 Jedna z vedoucích společností, které stojí za rozšířením užívání linek 900, je Call Interactive, podnik se společnou majetkovou účastí American Express Co. a American Telephone & Telegraph Co.
s-11 V této společnosti, která byla založena v srpnu, se snoubí nově rozšířená služba linky 900 uvedená na trh firmou AT&T, a 200 počítačů aktivovaných hlasovým signálem v servisním středisku firmy American Express Omaha ve státě Nebraska.
s-12 Také jiné telekomunikační společnosti s přenosem na velkou vzdálenost začínají s marketingem většího množství služeb linky 900 a současně se objevují specializovaní konzultanti, kteří dovedou tento nový prostředek využít.
s-13 Blair Entertainment, newyorská společnost, která radí televizním stanicím a prodává za reklamu, právě vytvořila přidruženou společnost 900 Blair, která novou technologii zavést v televizi.
s-14 Využívání meziměstských hovorů linky 900 se v posledních letech překotně šíří.
s-15 Po nějakou dobu se tato služba těšila poněkud chatrné pověsti vinou pornografických linek a služeb s vysokými náklady, které pokoušely děti, aby (opakovaně) vytáčely čísla pro informace o filmech či hudbě, ale nová zákonná omezení jsou zaměřena na zamezení takových výstřelků.
s-16 Náklady hovoru linky 900 jsou stanoveny tím, kdo ji uvádí - například ABC Sports - nejlevnější přitom začíná na 75 centech.
s-17 Účet za tuto linku je zahrnut v pravidelném telefonním účtu jejího uživatele.
s-18 Z tohoto poplatku sráží místní telefonní společnost a dálková telekomunikační společnost své náklady na přenos hovoru a zbytek peněz předávají dál původci, který musí pokrýt náklady na reklamu a jiné výlohy.
s-19 Za poslední měsíce se tato technologie stala pružnější a schopnější zprostředkovat velké množství hovorů.
s-20 Předtím účastníci linky 900 museli jen poslouchat a nemohli mluvit nebo museli hlasovat "ano" nebo "ne" tak, že volali na jedno nebo druhé číslo.
s-21 (Telekomunikační odborníci tuto technologii nazývají "klapka devět set.")
s-22 Nyní je účastník uveden do složité nabídky voleb, aby z načerpal informaci, kterou potřebuje, a hardwarové vybavení vyřídí 10 000 hovorů za 90 vteřin.
s-23 dodnes byla linka 900 používána hlavně na místních televizních stanicích a kabelových programech.
s-24 Stanice MTV využila jednu z nich k prozrazení adresy domu, v němž vyrostla rocková hvězda Jon Bon Jovi.
s-25 Po několik let vyzývala stanice Turner Broadcasting System's Cable News Network své diváky, aby každou noc odpovídali na anketní otázku k určitému tématu ("Měly by ozbrojené síly Spojených států zasáhnout v Panamě?"), avšak i ty nejžhavější a nejkontroverznější otázky na stanici CNN zaznamenaly asi jen 10 000 hovorů.
s-26 V nejnovějším využití interaktivní technologie linky 900 je patrná rostoucí pestrost jejího použití.
s-27 Očekává se, že společnosti Capital Cities/ABC, CBS Inc. a složka National Broadcasting Co. společnosti General Electric Co. brzo ohlásí společnou kampaň zaměřenou na uvědomění problému hladu.
s-28 Sdělení bude zakomponováno do scénářů pořadů v hlavním vysílacím čase a divákům bude dána k dispozici linka 900, na kterou budou moci volat.
s-29 Volajícím bude zaslána vzdělávací brožurka a skromný poplatek za zavolání bude bezprostřední metodou, jak získat peníze.
s-30 Jiná použití nové sítě mají velmi různé cíle.
s-31 ABC Sports hledala způsob, jak zvýšit pokleslou sledovanost v poločase pořadu "Pondělní noční fotbal".
s-32 Kurt Sanger, který je ředitelem marketingu stanice ABC Sports, říká, že nyní "desítky tisíc" fanoušků každý týden volají linku 900, aby dali svůj hlas nejlepšímu odkopu, nejlepšímu zachycení zadáka atd.
s-33 Výnos z hovorů plyne na charitu, ale ABC Sports užívá hovorů rovněž jako příležitosti k prodeji: Frank Gifford poté, co divákům poděkuje za hlasování, nabídne jim videokazetu s fotbalovým zápasem za 19 dolarů 95 centů a 5 % z telefonujících diváků prodlouží svůj hovor, aby si jej objednalo.
s-34 Příště se možná budou prodávat bundy.
s-35 Mezitím však stanice NBC Plus nedávno zahájila linku 900 "Skóre Plus", která poskytuje celý seznam výsledků, rozborů a zpráv pro fanoušky 24 hodin denně po celý rok.
s-36 Mluvčí řekl, že jejím účelem je "podpořit dojem, že NBC Sports je zde vždy lidem k dispozici."
s-37 Spotřebitelské minuty stanice NBC "s přímým připojením" zvýšily náklady na reklamu během dne, což byla v tomto směru nejslabší doba pro tuto stanici.
s-38 Každému všednímu dni odpovídá určitý sponzor a určité téma: v pondělí Unilever N.V.'s Lever Bros sponzoruje tipy na dietu a cvičení, po nichž následuje třicetivteřinová reklama na výrobky Lever Bros.
s-39 Diváci mohou zavolat linku 900, chtějí-li dostat další rady, které budou šity na míru podle jejich potřeb na základě čísel, která stisknou ("Stiskněte 1, jste-li těhotná," atd.).
s-40 Nezavěsí-li volající a oznámí-li sponzorovi své jméno a adresu, budou mu zaslány kupony a propagační leták a sponzor tak bude moci sestavit seznam vhodných potenciálních zákazníků.
s-41 Diane Seamanová, viceprezidentka stanice NBC-TV, říká, že NBC tato služba umožnila za tento reklamní čas požadovat svou nejvyšší sazbu.
s-42 Neřekla, kolik tato sazba činí, ale předpokládá se, že se pohybuje asi 40 % nad obvyklými sazbami v denní době.
s-43 Seamanová říká: "Podařilo se nám dosáhnout toho, že reklamní inzerenti svůj rozpočet určený na propagaci utratí na tento způsob inzerce, protože tak mají příležitost rozesílat kupóny".
s-44 "A jsme tak schopni rovněž přitáhnout nové zadavatele reklamy, protože toto je něco nového."
s-45 Pan Parks ze společnosti Call Interactive říká, že vrcholní úředníci televizních stanic zvažují využití linky 900 v "talk show, zábavných hrách, přehledech zpráv a veřejného mínění."
s-46 Odborníci předpovídají velký příliv nových pořadů v 90. letech, kdy bude široce dostupná služba nazývaná "automatická informace podle čísla".
s-47 Tato služba identifikuje telefonní číslo každého, kdo volá, a může potom být využito k okamžitému sestavení seznamu pro odesílání nabídek.
s-48 Jak řekl producent pořadu, Mark B. von S. Monsky, "tvrdá reklama", nově zveřejněná bulvární show společnosti Paramount pictures, bude využívat svou linku 900 k dalším účelům, mezi nimiž je výzkum.
s-49 Řekl: "Bude-li se vysílat díl o místních hrdinech II. světové války, můžeme požádat lidi, aby udali jméno a telefonní číslo kohokoli, o němž vědí, že získal medaili."
s-50 "Ušetří nám to čas a angažuje to lidi."
s-51 Ale Monsky vidí před sebou ještě daleko větší změny.
s-52 "Tohle jsou jen první krůčky k opravdovému interaktivnímu videu, což bude, jak věřím, největším objevem, který kdy ovlivnil televizi", řekl.
s-53 I když bude nákladné točit několik verzí, dramaturgové televizních stanic by mohli diváky nechat hlasovat o různých zakončeních filmů.
s-54 Stanice Fox Broadcasting experimentovala s touto koncepcí minulý rok, když diváci pořadu "Ženatý se závazky" hlasovali, zda Al Peg na svatého Valentýna říci "Miluji ".
s-55 Jednou budou diváci snad volit různou hloubku podrobností, které jsou pokryty zprávami.
s-56 Monsky říká, že "menu, které se ozve v telefonu, by vás mohlo nechat rozhodnout, zda "mám zájem jen o začátek příběhu č.1 a chci příběh č. 2 v plném rozsahu".
s-57 "Začnete na obrazovce potkávat pořady, kde diváci programují program."

Text viewDownload CoNNL-U